berita

Video: Jiran Rakam Anak Derhaka Tampar Ibu Beberapa Kali Jadi Viral

July 22nd, 2015 | by Ash Nordin
Kini Trending

tampar

Anak jenis apa la yang sanggup tampar ibu sendiri.. Apa salah orang tua tu sampai anak buat macam tu? Kalau ye pun marah jangan la sampai nak tampar.. Tak cium bau syurga dik kalau dah sakitkan hati ibu.

Perkara ni berlaku di Singapura. Baru-baru ni seorang jiran telah merakam seorang anak menampar ibu ketika sedang mengemas di koridor. Individu ni melaporkan bahawa ibu yang ditampar anaknya itu makin hari makin teruk keadaan fizikalnya, daripada ada rambut hingga lah dibotakkan.. Lebam di tubuh badan pun makin teruk. Haihh..

Sanggup anak tampar ibu sendiri!

Video ini telah dimuat naik oleh pengguna Facebook dan jiran kepada mangsa, ApohTecky Numero atau nama sebenar Mohd Juani Ali. Katanya dia tak tahan dengan bebanan yang terpaksa ditanggung oleh orang tua itu.

Rasa kesian ada, geram pun ada bila tengok video ni. Sampai nak terjatuh orang tua tu dibuatnya bila anak tampar tanpa belas kasihan macam tu. Geram nya!

“How could you. She’s your own mum!”

Before anything, I would like to apologise if this video or my post may hurt or offend anyone.

This video is definitely not something that any child or human being would want to see. Have you ever wonder how an abused woman is living in her own house? We have been seeing the changes in the old lady. From an old cheerful lady to a botak and fragile old lady whose face is bruised everytime single time we saw her. As much as we would want to render help, we are in no position to. (domestic affair) We have been witnessing alot of incident but just this one time, we decided to discreetly video-ed them. They were pretending to be talking nicely when my mum was along the corridor hanging the laundry. But the moment my mum stepped into our house…………this is just one of the things that happened. This is not the first time. Watch it. Such inhuman. The one who is slapping her is……………….her own daughter. How could you. She’s your own mum. She carried you in her womb. How could you gang up with others against your own mum?

I know many others would comment on why are we not doing anything. However we are sharing this video with hope that many others would help us stop all this together. I hope all of you can share this video. #savethemakcik

The address is 48 lower delta road #03-05

Polis ambil tindakan

Screen Shot 2015-07-22 at 2.11.26 PM

Dalam perkembangan terkini, polis dilihat sudah pergi ke rumah makcik itu untuk siasatan lanjut dan makcik itu telah dibawa ke hopsital untuk merawat kecederaan yang dialami.

Semoga makcik cepat sembuh dan anak yang derhaka tu cepat-cepat lah bertaubat!

Sumber: Facebook ApohTecky Numero/The Straits Times Singapore

SKIP THIS AD ×