berita

[VIDEO] ‘Kereta Proton Jer?’ – Perempuan Ini Pandang Rendah Pada Barangan Lokal!

November 19th, 2020 | by Danial
Kini Trending

 

Sepanjang musim pandemik ini, kita sebagai rakyat Malaysia telah mengharungi pelbagai cabaran besar dan diantaranya adalah dari aspek ekonomi.  Dalam usaha menaikkan semula ekonomi sesebuah negara,  kita sebagai rakyat sudah semestinya perlu menyokong dan membeli barangan lokal.

Namun begitu, masih ada yang memandang rendah pada barangan lokal macam perempuan dalam video ini? Apa yang dipandang rendah tu? Jom kita tonton.

 

 

 

Oh best jugak lah lagu parodi Jom Sapot Lokal ni! Suara Nasha paling perform!

BARANG BAIK, BARANG KITA!

Sebagai rakyat Malaysia yang prihatin kita bertanggungjawab untuk bersama- sama membaik pulihkan ekonomi negara kita yang tercinta pada waktu sukar ini. Antara cara yang boleh kita lakukan adalah dengan berbelanja barangan tempatan, tak kira sekecil berapa pun nilai yang dibelanjakan!

Setiap Ringgit anda semestinya akan membantu memulihkan ekonomi negara.

Jadi belilah barangan lokal, kerana ‘Barang Baik, Barang Kita!’ Jom kita sapot lokal!

×