berita

Video Romantik Ayda Jebat & Nabil Mahir Atas Jambatan Di Korea Tersebar

February 6th, 2020 | by Epul
Sponsored Post

Umum mengetahui bekas pengacara, Nabil Mahir dan penyanyi, Ayda Jebat sedang hangat bercinta selepas pasangan merpati dua sejoli itu membuat pengumuman sedang menjalinkan hubungan percintaan pada November tahun lalu.

Malah, menerusi sebuah portal hiburan, Nabil turut berkongsi mereka berdua mempunyai keserasian dan sedang membina hubungan untuk masuk ke fasa seterusnya. Wow, serius nampaknya ni!

Lumrah menjadi selebriti, pergerakan mereka sentiasa menjadi tumpuan lagi-lagi selepas bergelar pasangan kekasih. Lantaran itu, sebuah video mereka bermesra di depan kaunter bayaran dilihat tersebar di media sosial membuatkan sesetengah netizen kurang gemar melihatnya.

Depan kaunter bayaran pun jadi

Seperti mana yang korang tengok dalam video tu, mesra betul Nabil Mahir dan Ayda Jebat depan kaunter bayaran Watsons kan? Elok Ayda nak terjatuh, terus Nabil sambut dari belakang.

Daripada nak bayar, tiba-tiba berangan bercuti kat Korea. Wah wah… Kalau ini, bukan saja netizen tapi min yang tengok pun rasa kurang senang. Cuba korang bayangkan perasaan abang kat kaunter bayaran tu melihat kemesraan diorang berdua…

Jom bercuti ke Korea tajaan Watsons

Itu baru Ayda Jebat dan Nabil Mahir berangan bercuti kat Malaysia, belum korang sendiri pergi Korea betul-betul lagi… Haa, teringin nak bercuti di Korea? Watsons nak bagi 10 tiket penerbangan pergi balik ke Korea untuk ahli Watsons. Tapi, ada syarat-syaratnya!

Apa yang korang perlu buat hanyalah beli barang-barang di Watsons yang mengambil bahagian dalam peraduan ini seperti collagen, Cetaphil, Mamonde, Nivea dan pelbagai lagi jenama terkenal sama ada di cawangan atau laman web Watsons.

Bukan itu saja, korang juga boleh menikmati diskaun 50% sempena Saranghae Sale dan ahli Watsons boleh nikmati 30% diskaun tambahan untuk lebih 1,000 produk yang ada kat sana tau!

Untuk lebih info, layari laman web Watsons okay. Semoga ada peluang korang menang tiket penerbangan pergi balik ke Korea!

The following two tabs change content below.