berita

[VIDEO] Tak Cukup Sweet Qismina, Adam Lee Pasang Lagi 3?

December 2nd, 2019 | by farha
Kecantikan

Umum tau, Adam Lee sekarang tengah berkawan rapat dengan Sweet Qismina. Namun, Artis Baru Lelaki Popular ABPBH itu dikhabarkan bermain kayu tigaMenurut sumber, Adam dilihat keluar bersama tiga orang gadis baru-baru ni. Serious la?!

Apa respons Sweet agaknya ya?’

Oppa tetap memilih Sweet Qismina sebagai peneman setia dia. Kisah cinta budak kolej yang mungkin korang juga pernah alami situasi ni. Apa pun Min nak pesan, sebagai perempuan korang kena rajin jaga kesihatan kulit wajah ye! Kalau cantik tapi muka tak jaga elok-elok, tak guna juga kan!

Bila kita tak jaga kulit muka dengan betul, segala bakteria dan kuman akan melekat di muka. Lepas tu, mulalah masalah seperti jeragat, jerawat, freckles dan segala masalah kulit. Cuba tengok Nuri, walaupun tak dress up sangat, penjagaan kulit wajah tetap dia utamakan tau!

Kalau korang jenis yang malas, paling tidak pun cuci mukalah. Kemudian, pakai penyegar muka, essen pencerah muka dan krim pencerah malam atau siang. Untuk dapatkan produk penjagaan wajah yang selamat, sihat & halal, boleh la gunakan Nurish Organiq.

Rangkaian produk Nurish Organiq Brightening diformulasi dengan 100% ekstrak semula jadi dan memberi 4x Aksi Pencerahan dalam masa 3 hari. Rangkaian Nurish Organiq Brightening juga dihasilkan dengan formulasi tanpa sebarang bahan-bahan berbahaya  dan berpotensi untuk membahayakan kulit. Antaranya:-

  • Tanpa Pewarna Tiruan
  • Tanpa Minyak Mineral
  • Tanpa SD-Alkohol
  • Tanpa Lanolin
  • Tanpa Sulfat
  • Tanpa Paraben
  • Tanpa Bahan Komedogenik

Telah diuji secara dermatologi dan terbukti selamat untuk digunakan ke atas semua jenis kulit. Produk Nurish Organiq Brightening adalah merupakan produk penjagaan muka yang HALAL.

Min paling suka guna essen pencerah muka Nurish Organiq sebab produk ni :-

  • Terdapat 500,000 ekstrak kemboja dalam 1 botol untuk kulit cerah berseri
  • Menghalang pembentukan bintik hitam & pigmentasi
  • Mencerahkan & menyamaratakan tona kulit
  • Menghidrat & melembapkan kulit
  • Tekstur ringan & tak melekit

Selain itu, terdapat pelbagai lagi rangkaian produk Nurish Organiq. Produk boleh didapati di Aeon Wellness, Caring, Guardian, Watsons,  dan farmasi-farmasi berdekatan.

Kalau muka cantik, penampilan menarik, semua orang akan pandang!

The following two tabs change content below.