berita

[VIDEO] Tips Buat Suami Korang Tidur Tidak Berdengkur

May 29th, 2017 | by megat syamim
Sponsored Post

Masalah tidur berdengkur sememangnya menjadi masalah buat seseorang individu. Tak kiralah korang ni lelaki atau wanita masalah tidur berdengkur ini pasti membuat tidur korang tidak lena. 

Tapi bukan korang je yang tidur tak lena, tidur orang lain pun jadi tak lena kalau dengkuran korang tu kuat sampai orang yang kat tengah Lautan Hindi pun boleh dengar. Wow! Yang tu dah wajib gi jumpa doktor. Kot kot korang tercekik mic ke sampai kuat noh dengkuran korang. hahaha… *fake laugh

Jika korang mengalami situasi macam tu kemungkinan anda mengalami Obstructive Sleep Apne (OSA). Tapi jangan risau! Masalah dengkuran korang tu ada jalan penyelesaiannya. Nak tau macam mana? Haa korang boleh ikut cara pasangan Eira dan Azad ni…

Hahaha kelakar kan? Tapi jangan diikut pulak ya cara-cara yang ganas tu. Bulan-bulan puasa ni kena banyak bersabar. Seeloknya bagilah suami korang tu pakai Citrex Asonor sebelum tidur. Spray kat hidung kemudian sedut nafas dalam-dalam. Pasti kurang dengkuran si suami.

Bagus sebenarnya pakai produk Citrex Asonor ni. Antara kebaikannya:

  • Melegakan sehingga 79% dengkuran
  • Membantu mengurang dan menghilangkan dengkuran
  • Memperbaiki kualiti tidur, keletihan waktu siang dan rasa mengantuk
  • Semburan yang mudah dan selamat digunakan
  • Telah diuji secara klinikal

Semoga tidur korang dan orang lain menjadi lena supaya korang sentiasa produkti di bulan Ramadhan. Selamat Berpuasa semua! Jangan lupa bangun sahur pulak ya!

The following two tabs change content below.

megat syamim

"Kadang-kadang kita kena lepaskan benda yang baik, untuk dapatkan yang lebih baik."