berita

Wanita Menangis Ditanya Netizen Tak Teringin Ke Nak Anak Ketika Sesi Live IG

July 30th, 2021 | by Iera Zahirah
Kini Trending

Setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga pasti menantikan kehadiran cahaya mata sebagai ‘penyeri’ dalam sebuah keluarga. Namun, tidak semua pasangan diberikan rezeki untuk mempunyai cahaya mata dalam masa terdekat dan ada yang masih berusaha untuk mendapatkannya.

‘Perempuan mana yang tak nak pregnant?’

Menerusi video yang dimuat naik oleh Atierah Zulfatie di akaun TikTok, wanita ini menceritakan bahawa dia mendapat satu soalan yang agak sensitif mengenai cahaya mata ketika dia membuat sesi Live di Instagram. Dia yang turut dikenali sebagai Bebytoratora sering memuatnaik video review makanan.

Tak teringin ke nak anak?

Walau bagaimanapun, Atierah kelihatan seperti sudah tidak dapat menahan kesedihannya lalu menangis semasa menjawab soalan berkenaan.

Ni lagi satu tanya soalan b*d*h ni aku geram. Perempuan mana je tak nak pregnant. Aku perlu berusaha lagi. Kalau korang tak suka, korang boleh unfollow daripada kata benda yang menyakitkan.

Kehidupan aku yang sekarang ni memang aku bersyukur sebab apa? Sebab Tuhan bagi aku macam-macam nikmat. Kalau Allah tak bagi aku rezeki zuriat tak apa. Tak apa aku reda.

Ujarnya lagi, ada yang mempertikai fizikalnya yang dikatakan menjadi punca masih belum mempunyai anak. Wanita berkenaan turut mengakui bahawa dia tidak mampu untuk puaskan hati orang lain dan hanya mampu untuk menjadi diri sendiri dan mencari rezeki yang halal untuk menolong keluarga serta adik beradiknya.

Video berdurasi 52 saat itu meraih lebih 380 ribu tontonan dan mendapat lebih 29 ribu tanda suka.

‘Maaf’

@bebytoratoramaaf ????follow ig beby_toratora nak tngok aku mkan lagi? original sound – PecintaSholawatan

‘Sabar ya. Ada rezeki awak suatu hari nanti’

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memberi semangat kepada wanita berkenaan dan menyuruhnya untuk mengabaikan soalan seperti itu. Malah ada juga di antara mereka yang turut menceritakan pengalaman mereka berusaha untuk mendapatkan zuriat.

Sumber : bebytora

SKIP THIS AD ×