berita

Nak Balik Kampung Siapa Dulu Raya Ni? – Tips & Panduan Balik Raya Untuk Elak ‘Gaduh’

June 18th, 2017 | by Arini Saleh | 5 comments
4.1K
reads
1.1K
shares
Kini Trending

Apabila sudah berumahtangga banyak perkara yang perlu dipertimbangkan. Nampak macam senang namun tanpa persefahaman dan tolak ansur, akan berlaku pergaduhan dan hubungan akan dingin. Lagi-lagi apabila tiba hari raya tak lama lagi ni, macam mana korang buat keputusan nak balik kampung siapa?

Nah ini tips menarik untuk buat keputusan nak beraya siapa tahun ni. Yang penting tolak ansur, tak mau gaduh-gaduh okay!

Ada yang sanggup balik kampung masing-masing

3 faktor untuk panduan balik kampung siapa

Jadi, tak perlu gaduh-gaduh ya

sumber : Salkukhairi Abd Sukor

5 Comments

  1. Joko(artis indon lg bnyk telanjang) says:

    Tips cam butuh

  2. abg jambang says:

    datok pondan tak habis2 dgn perangai celaka dia… mmg aku boikot produk dia sampai kiamat

  3. abg jambang says:

    bini dato pondan pun perangai serupa celaka… mulut serupa burit

    perangai depan org je berlakon baik belakang org perangai serupa haram jadah