Kini Trending Mac 20, 2015
Kad Kahwin Sharifah Sakinah Penuh ‘Ending Credit’
Fuh! Teruja sungguh kami saat menantikan majlis perkahwinan Sharifah Sakinah dan pasangannya Aliff Adha yang tinggal han…
Isu & Kontroversi Mac 20, 2015
[EKSKLUSIF] 7 Bukti Mat Salleh Sado Ini Mungkin Bakal Suami Lana Nordin
Setelah gagal dalam beberapa siri percintaan terdahulu termasuk bersama pelakon Johan Asari, Lana Nordin akhirnya berkon…
Video Popular Mac 19, 2015
Band Baru Ini Bakal Imbau Kenangan Korang Terhadap Q-Face & New Boyz
Sebut saja nama Q-Face dan New Boyz pasti korang teringat lagu-lagu mereka yang cukup popular pada ketika itu. Siap hafa…
Anak Radhi OAG Mac 19, 2015
10 [FOTO] Newborn Anak Radhi OAG & Isteri Yang Super Cute!
Ingat lagi tak dengan berita kelahiran anak kedua Radhi OAG pada 30 Januari lalu? Bayi perempuan yang diberi nama Nur Ai…
Alyah & Ramli MS Mac 19, 2015
Ramli MS Buat Surprise Masakkan Nasi Lemak Untuk Alyah
Comel! Itu je yang kami nak cakap bila terbaca kenyataan Alyah mengenai sikap suaminya pada ulangtahun perkahwinan kedua…
Wan Sakinah Mac 19, 2015
Isteri Ashraf Muslim Luah Perasaan Sebagai Isteri Kedua
Terkesima kami tatkala membaca luahan hati isteri kedua Ashraf Muslim, Wan Sakinah di laman Instagram miliknya. Mana tak…
Make-It-Senang Mac 19, 2015
10 Alasan Cliche Lelaki Bila Kantoi Main Kayu Tiga
Ditipu oleh orang yang paling kita percaya dan sayang pastinya satu perkara yang sungguh menyakitkan bukan? Tambah menya…
Jingle Mac 18, 2015
8 Jingle Iklan Paling Legend Takkan Korang Lupa
Siapa disini paling suka dengar lagu iklan? Dalam erti kata lain, jingle iklan. Korang perasan tak, sejak dulu lagi jing…
alyah Mac 18, 2015
Ucapan Anniversary Kedua Dari Alyah Buat Ramli MS Yang Menyentuh Hati
Antara sedar atau tidak, rupa-rupanya usia perkahwinan Alyah dan Datuk Ramli MS kini sudahpun masuk tahun kedua. Rasa ma…
Rozita Che Wan Mac 18, 2015
Rozita Che Wan Bertudung Kerana Mahu Zain Masuk Syurga
Alhamdulillah, kami rasa inilah kenyataan paling sweet yang pernah kami dengar dari Rozita Che Wan. Macam ni barulah cir…