berita

Ucapan Anniversary Kedua Dari Alyah Buat Ramli MS Yang Menyentuh Hati

March 18th, 2015 | by Ai
Lensa Insta

alyah-dan-ramli-ms

Antara sedar atau tidak, rupa-rupanya usia perkahwinan Alyah dan Datuk Ramli MS kini sudahpun masuk tahun kedua.

Rasa macam sekejap je masa berlalu kan? Kalau korang nak tahu, bagi memperingati janji setia yang dibina dua tahun lalu, Alyah telah menghadiahkan kad beserta ucapan ulangtahun perkahwinan paling menyentuh hati.

Alyah Imbas Dugaan Hidup

Screen Shot 2015-03-18 at 11.26.33 AM

Melalui laman Instagram milik Alyah, sekeping foto kad ucapan telah dimuatnaik dengan kapsyen yang amat menyentuh hati.

Tak melampau jika kami katakan Alyah redha dengan segala dugaan yang menimpa perkahwinannya.

Peminat Doakan Rumahtangga Alyah-Ramli

Screen-Shot-2015-01-12-at-12.05.44-AM

Semua pun mesti dah tahu peristiwa yang menimpa hubungan Alyah dan suaminya kan? Dek kerana rasa prihatin, ramai juga yang mendoakan supaya rumahtangga Alyah akan sentiasa dirahmati.

Apapun, kami ucapkan Happy 2nd Anniversary buat Alyah dan Ramli. Mudah-mudahan tak lama lagi timang cahaya mata pula.