berita

‘Kalau Rasa Ada ‘Point’ Betul, Pertahankan Je’ – Azwan Ali

December 18th, 2020 | by Amirul Asraf
Video Popular

Nama Wani Chomel sebelum ini telah menjadi perbualan hangat netizen selepas dia mendakwa dirinya dianiaya oleh seorang usahawan kosmetik.

Artikel berkaitan: ‘Tak Pernah Saya Terima Wang RM1,000…’ – Wani Chomel

Berikutan daripada isu tersebut, pengacara sensasi iaitu Azwan Ali, telah memuat naik satu video mengenai detik pertemuannya dengan gadis berusia 23 tahun itu. Rakaman video tersebut juga menunjukkan Azwan Ali memberikan kata-kata semangat buat peminatnya itu.

Adik Wanie comel

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @divaazwanaavazzztersohor1

Awak kena kuat, jangan patah semangat. Kalau adik Wani rasa ada point-point betul pertahankan je.

Menerusi rakaman video berdurasi 9:47 saat itu, Azwan Ali atau mesra disapa Diva AA bertemu Wani yang juga peminatnya di salah sebuah hotel terkemuka. Semasa pertemuan tersebut, Diva AA sempat memberi nasihat kepada Wani untuk terus kuat dan tidak berpatah semangat dalam memperjuangkan haknya. Tambahnya lagi, sekiranya Wani atau nama sebenarnya Nurul Airawani Nazira mempunyai ‘point’ yang tepat dan benar, dia harus memperjuangkan dan mempertahankan ‘point’ tersebut sehingga membuahkan hasil.

Sebelum ini, Wani telah memberitahu Diva AA bahawa dia merupakan peminat pengacara sensasi tersebut. Wani juga berharap suatu hari nanti dia dapat berjumpa dengan Diva AA. Namun, siapa sangka Diva AA sanggup meluangkan masa bertemu dengannya baru-baru ini.

Lemah lembut Diva AA cakap

Rata-rata netizen memberi komen positif terhadap Diva AA kerana memberi sokongan positif kepada Wani. Mereka juga mendoakan agar urusan Wani dipermudahkan kelak.

Sumber: Azwan Ali

SKIP THIS AD ×