berita

Video : Iklan Minyak Wangi Lady Gaga, “Fame”

August 17th, 2012 | by Ai
Video Popular

Mungkin minyak wangi ini boleh dikatakan minyak wangi yang paling ‘jahat’ antara minyak wangi lain. Minyak wangi yang berjenama penyanyi paling sensasi dan kontroversi di dunia, Lady Gaga ini bakal menguasai seluruh pasaran.

Sebelum ini, sebuah iklan telah dilancarkan dan menampilkan Gaga yang separuh bogel sambil badannya dipanjat oleh lelaki-lelaki kerdil. Iklan itu telah menimbulkan pelbagai spekulasi dan bantahan segelintir peminat. Kali ini, sebuah iklan komersial untuk kaca televisyen pula telah dilancarkan di Youtube dan ia menarik perhatian ramai penonton.

Antara komen-komen para penonton termasuklah, “Cuma Gaga seorang yang boleh menghasilkan iklan wangian sebegini. Dia memang genius.” – POPROYALTY91

“Ini adalah seni, efek dan visual yang sangat luarbiasa. Komersial ini mungkin salah satu idea yang paling terbaik buat masa kini.” – DiiJaeProductions

Untuk pengetahuan, minyak wangi Fame adalah minyak wangi pertama yang dicipta dalam warna hitam. Menurut sumber, minyak wangi ini dihuraikan sebagai “black like the soul of fame, but invisible once airborn.” “Fame” dijangkakan ke pasaran pada September 2012 ini.

Jom saksikan iklan “Fame” selepas ini!