berita

5 Bahan Aktif Yang Boleh Buat Muka Korang Glowing Hanya Dalam 1 Produk!

January 28th, 2019 | by Azyanshor
Kini Trending

Korang mesti pelik kenapa kulit muka masih kusam, tak berseri dan anjal walaupun dah macam-macam produk yang korang guna. Rasanya korang dah ikut cara yang betul untuk bersihkan muka. Dari cuci muka, pakai scrub, sampailah ke moisturizer.

Lepas seharian kerja, muka korang nampak tak bermaya. Jadi, tak cukup dengan hanya mencuci muka tu! Korang perlukan 5 bahan aktif yang ada dalam B’iune dari Mon Cheri ni untuk memberikan kulit korang khasiat yang diperlukan!

Hydrolyzed Marine Collagen bantu tubuh untuk hasilkan kolagen baru!

Dengan adanya kolagen Hydrolyzed ni, tulang dan sendi kita akan jadi lebih kuat tau! Selain tu, ia juga boleh merawat kulit rosak dan mengurangkan kedutan yang diakibatkan oleh sinaran UV.

Natural Hydrolized Chitin ni akan serap lebihan air di muka korang!

Bahan ni akan memberi kesesuaian tahap kelembapan muka korang mengikut keadaan sekeliling. Jadi, kulit korang akan sentiasa lembut je.  Bahan ini juga boleh mengurangkan kedutan dan sekali gus menjadikan kulit lagi berseri dan yang paling penting, glowing!

L-cystine untuk mengurangkan toxic di wajah!

Kurangkan toxic dengan cara yang macam mana? Ha, L-cystine ni membersihkan toxic dengan membuang melanin, mengurangkan bintik hitam dan juga menjana semula sel-sel kulit! Barulah kekal awet muda.

Acerola extract bertindak sebagai ejen antioksida!

Bahan ni memang ejen yang terbaik weh! Acerola extract adalah vitamin C semulajadi yang menjadi elemen penting untuk menjadikan muka korang nampak anjal dan muda. Malah ia boleh menyelesaikan masalah tona kulit yang tidak sekata.

Cantaloupe Melon Extract (Natural SOD) bantu perbaiki sel-sel kulit rosak kat muka!

Ada masalah kulit muka? Bahan ni memang fungsinya untuk membaiki kulit kusam yang rosak akibat penggunaan produk-produk kosmetik yang tinggi kandungan bahan terlarangnya

Macam best je, banyak bahan yang berguna. Tapi sedap tak rasanya?

Jangan risau tentang rasanya! Sebab B’iuene ni sedap tau! Nak guna pun senang, hanya tuangkan ke dalam 50ml air dan kacau sampai larut.

Korang juga boleh pelbagaikan minuman ni dengan mencampurkan B’iuene ni bersama dengan jus buah-buahan. Boleh lah boostkan Vitamin C korang sekali!

Hanya minum 2 kali sehari iaitu pagi (minum ketika perut kosong) dan malam, dua jam sebelum tidur. Kalau beli sekarang, korang boleh dapatkan promosi beli 2 kotak dan dapat 10% off! Yeaaaayy!!

Mudah je kan nak kekal cantik? Korang boleh dapatkan B’iuene ni hari ini di sini!

The following two tabs change content below.