berita

‘Tidak Masuk Akal’ – Neelofa Bidas Dakwaan Jadi Punca Keretakan Rumah Tangga Kakak

March 20th, 2019 | by faris
Isu & Kontroversi

Rumahtangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan kakak Neelofa, Noor Nabila dikatakan goyah apabila ada pihak yang mendakwa dia dan isteri dilihat mendapatkan khidmat kaunseling di pejabat agama. Turut tersebar juga dakwaan kononnya Neelofa menjadi punca masalah pasangan itu.

Neelofa dalam satu temubual media menjawab desas-desus mengaitkan dirinya dengan isu hubungan Nabila-Sharnaaz itu.

Nafi dakwaan

Hos dan usahawan terkemuka itu menafikan khabar angin mengatakan dia adalah punca masalah rumah tangga kakaknya. Tambah Lofa, dia menyayangi kakak dan anak saudaranya, Jebat Jayden yang baru berusia 8 bulan.

Tuduhan itu tidak masuk akal. Saya sayangkan kakak dan anak saudara saya.

Sebelum ini, Lofa dilihat meninggalkan komen pada satu pos Nabila yang didakwa ditujukan buat Sharnaaz. Ramai yang membuat spekulasi sendiri mengenai isu rumah tangga pasangan tersebut apabila kedua-duanya dilihat memuatnaik status dan IG story seolah-olah saling berbalas kenyataan.

Mohon sokongan rakan dan keluarga

Dalam masa sama, Lofa mengharapkan masyarakat untuk terus menyokong Nabila dan Sharnaaz meskipun apa jua yang dihadapi mereka berdua. Tegas Lofa, hanya mereka yang tahu apa yang dilalui.

Saya harap orang ramai terutama rakan dan keluarga memberikan sokongan dalam apa jua situasi yang mereka hadapi sekarang.

Orang luar tidak tahu apa yang mereka lalui.
Status dan IG story berbaur luahan hati Sharnaaz sejak kebelakangan ini menimbulkan tanda tanya pengikutnya, namun tiada kenyataan khas dibuat oleh pelakon itu.
Malahan, Nabila juga didakwa memuatnaik perkara serupa, sekaligus membuatkan netizen berspekulasi mengenai kedudukan rumah tangga mereka yang boleh dikatakan berusia setahun jagung. Mereka disatukan pada pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata.

Sumber: Harian Metro, Kosmo!

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×