berita

Bestnya Raya Kalini! Dapat Enjoy Dengan Hiburan, Ganjaran Eksklusif & Keseronokan Tanpa Had Dengan Celcom Xpax!

April 22nd, 2022 | by Syakilla Marzuki
Kini Trending

Ramai rakyat Malaysia yang tidak sabar untuk balik ke kampung dan juga sibuk dengan membuat persiapan untuk Ramadan dan Raya tahun ni. Cakap pasal Raya, mesti ada yang risaukan tentang kelajuan internet dan sebagainya. Mana taknya, bila hari raya ni ramai yang nak berhubung dan berkongsi cerita bersama keluarga masing-masing kan?

Bila talian internet putus atau slow, mulalah takde mood kan! Ha…jangan risau, dengan Celcom Xpax boleh bantu korang semua! Mereka menawarkan pelbagai ganjaran yang korang boleh nikmati tau! Antaranya:

Ganjaran eksklusif & 2x kuota internet pantas dengan Xpax Unlimited

Bagi korang yang belum ada internet yang laju di rumah dan masih lagi bergantung harap dengan line sedia ada je, ini adalah masa terbaik untuk korang bertukar ke pilihan yang lebih baik.

Korang dah boleh try usha usha pakej Celcom Xpax Unlimited ni! Katanya dapat ganjaran eksklusif untuk 2x lebih kuota internet pantas!

Hiburan raya dengan akses VIP iQiyi percuma selama 6 bulan

Selalu bila tiba musim perayaan ni, kalau nak tengok tv je mesti korang akan berebut channel yang korang nak tengok kan? Kadang-kadang terlepas nak tengok cerita best yang korang selalu layan tu.

Kalini tak perlu dah sebab dengan Celcom Xpax kalini menawarkan hiburan raya dekat korang! Paling menarik, korang boleh strim movie atau drama dengan lancar tanpa sebarang gangguan.

Bukan tu je, kalau nak akses VIP iQiyi pun senang! Siap dapat percuma selama 6 bulan wehhh! Ha yang ni tak kisah la korang nak tengok rancangan tempatan, K-drama, siri C atau anime semua boleh!

Nikmati perayaan dan berbuka puasa dengan ganjaran eksklusif!

Sempena Ramadan dan Raya ni, korang boleh nikmati pelbagai ganjaran eksklusif yang ditawarkan oleh Celcom Xpax dimana kalau korang nak membeli juadah berbuka puasa, korang berpeluang untuk dapatkan diskaun sebanyak 12% di Foodpanda tau.

Bukan tu saja, kalau nak shopping raya pun, korang boleh nikmati potongan 15% serta pulangan tunai sebanyak 2% di aplikasi Zalora. Antara diskaun lain adalah baucar petronas RM3 serta dapat shopback untuk pembelian Texas Chicken dan banyak lagi. Bestnya!

Internet & panggilan serta keseronokan tanpa had dalam talian

Internet dan panggilan ni boleh dikatakan ianya menjadi satu keperluan bila kita berada dimana-mana. Bukan setakat waktu musim perayaan je nak guna, banyak lagi aktiviti harian yang kita gunakan terutamanya secara digital dan maya.

Contohnya nak streaming movie, bermain permainan video, berhubung dengan keluarga dan rakan-rakan, nak shopping atau nak buat bisnes semua ni perlukan unlimited internet dan call tau. Kalau tak nanti susah, korang pun stress! Mujur ada Celcom Xpax Unlimited ni, bolehlah guna tanpa batas!

Jom semangat beraya serta kekal berhubung dengan orang tersayang dengan Celcom Xpax!

Jadi, korang tunggu apa lagi tu? Banyak tau ganjaran yang korang boleh dapat melalui pelan ini. Haa…raya tahun ni confirm kekal meriah dan semuanya dapat berhubung macam selalu.

Nak tau lebih mengenai pakej Celcom Xpax Unlimited? Korang boleh terus ke laman sesawang mereka di SINI.

SKIP THIS AD ×