berita

‘Aku Tak Lapar Jantan’ – Zarina Anjoulie Dedah Banyak Terima Dm, Minta Jadi ‘Sugar Mommy’

February 8th, 2021 | by Amirul Asraf
Kini Trending

Umum mengetahui, pelakon, Zarina Anjoulie telah mengesahkan bahawa dia dan suami sudah bercerai sejak beberapa minggu yang lalu. Menurut Anju, dia dan suami bercerai dengan cara baik memandangkan mereka berdua sudah tidak mempunyai keserasian lagi.

Artikel berkaitan: Zarina Anjoulie Jual Barang ‘Preloved’ Milik Bekas Suami?

Artikel berkaitan: ‘Aku Rasa Aku Kahwin Terlampau Cepat’ – Zarina Anjoulie Mengaku Dah Cerai, Ini Sebabnya

Artikel berkaitan: ‘Alhamdulillah, Aku Dah Cerai’ – Zarina Anjoulie

Terbaru, Zarina memuat naik satu posting di Instagram di mana ada segelintir anak muda yang mahu menjadikannya sebagai sugar mummy.

Mana mak bapa korang?

All these young punks be sliding into my dms dengan harapan nak aku jadi sugar mummy like seriously? Send picture kau. Nak kenal la, nak gatal la. Hello mak bapa korang mana? Suruh dia orang tanggung kau ya adik. Aku bukan mak kau dan kau bukan anak aku nak aku tanggung. Budak-budak zaman sekarang serius aku tak faham semua malas nak kerja. Always finding easy eay out. Aku tak lapar jantan. Aku happy dengan hidup aku dan family aku. Hanya tiga lelaki dalam hidup aku bergak dapat duit aku my dad, my brother and son. That’s it. Sorry but this is what’s been happening since cerai n I’m sick of it.

Menurut Zarina, dia telah menerima direct message (dm) dari golongan anak muda yang tidak dikenali sejak belakangan ini. Tambahnya, mereka mahu menjadikannya sebagai sugar mummy. Sebagai sugar mummy, Zarina perlu menanggung kehidupan anak muda tersebut. Geram dengan dm yang diterima, Zarina memberitahu bahawa dia tidak faham mengapa golongan remaja zaman kini tidak mahu bekerja sebaliknya, mahukan kemewahan secara senang.

Aku tak lapar jantan

Ujarnya lagi, dia tidak memerlukan lelaki buat masa ini dan dia sudah bahagia bersama keluarganya. Di akhir posting tersebut, Zarina menegaskan bahawa hanya tiga orang lelaki yang layak mendapat duitnya iaitu ayah, abang dan anaknya sendiri.

Fire away Anju

Rata-rata rakan artis dan netizen setuju dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Zarina itu. Menurut mereka, golongan anak muda sebegini perlu diajar supaya tidak menyusahkan mana-mana pihak suatu masa nanti.

Sumber: Zarina Anjoulie

The following two tabs change content below.

Amirul Asraf

Content Champion at Rev Asia Berhad
I became a writer to come as close as possible to the heart of the world.

SKIP THIS AD ×