berita

[VIDEO] Selalu Lapar Buatkan Si Bujang Tiada Mood Untuk Berpuasa
Kini Trending

[VIDEO] Selalu Lapar Buatkan Si Bujang Tiada Mood Untuk Berpuasa

May 14th, 2020 | by Umi Shuhada
Bila tiba bulan Ramadhan mesti korang tercari-cari nak sahur apa supaya perut korang tahan lapar kan? Kadang tu masa sahur dah makan macam-macam tapi bila sampai tengah hari je mesti lapar dan lemau sangat. Haa, mai sini admin...
[VIDEO] Siapakah Tulang Belakang Disebalik Kejayaan PakNil?
Insiprasi

[VIDEO] Siapakah Tulang Belakang Disebalik Kejayaan PakNil?

March 6th, 2020 | by Umi Shuhada
Pernah tak masa zaman sekolah dulu korang jadikan cikgu sebagai role-model? Aura positif seorang guru ni sangat hebat sampaikan boleh mempengaruhi anak muridnya. Haaa, selain tu cikgu sebenarnya banyak memberi inspirasi dan...
[VIDEO] Erin Malek Naik Hantu Dengan Suami Gara-Gara Orang Ketiga?
Kini Trending

[VIDEO] Erin Malek Naik Hantu Dengan Suami Gara-Gara Orang Ketiga?

November 26th, 2019 | by Umi Shuhada
Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Dah jadi lumrah hidup berumahtangga. Ada masa bahagia dan satu ketika mungkin hubungan kita akan diuji. Kadang-kadang benda kecil pun boleh jadi isu besar. Inilah yang...
[VIDEO] Kertas Menjadi Saksi Syafie Naswip
Kini Trending

[VIDEO] Kertas Menjadi Saksi Syafie Naswip

November 5th, 2019 | by Umi Shuhada
Masa kecik-kecik dulu korang pernah ada cinta pandang pertama tak? Tipu lah kan kalau kata tak ada. Tapi korang pernah tak tiba-tiba terjumpa balik cinta pandang pertama tu? Apa perasaan korang masa tu? Haa.. Jom tengok video...
[VIDEO] Sissy Iman Menyampah Dengan Lelaki Kaki Kereta?
Kini Trending

[VIDEO] Sissy Iman Menyampah Dengan Lelaki Kaki Kereta?

October 15th, 2019 | by Umi Shuhada
Mesti ada antara wanita kat luar sana fedup dengan pasangan yang kaki kereta. Mereka sanggup berhabisan duit untuk kereta. Sayang kereta tu, lebih daripada sayang isteri wei! Korang yang ada pasangan gila kereta mesti...
[VIDEO] Atu Zero Kongsikan Cara Untuk Wajah Korang Terpampang Di Jentera Team PETRONAS Sepang Racing Team
Kini Trending

[VIDEO] Atu Zero Kongsikan Cara Untuk Wajah Korang Terpampang Di Jentera Team PETRONAS Sepang Racing Team

October 1st, 2019 | by Umi Shuhada
Setiap orang mesti ada impian masing-masing kan? Apa yang membezakan sama ada impian itu tercapai atau tidak. Haa.. PETRONAS nak bagi peluang untuk korang kongsi impian dengan seluruh rakyat Malaysia melalui Pengejar Impian....