berita

4 Resepi Masakan Buttermilk Simple, Enak & Pasti Dapat Tingkatkan Selera Yang Tersayang
MyResipi

4 Resepi Masakan Buttermilk Simple, Enak & Pasti Dapat Tingkatkan Selera Yang Tersayang

January 15th, 2021 | by Umi Shuhada
Bila cakap pasal hidangan ayam buttermilk je semua pasti terliur. Mana taknya, ayam goreng ranggup disaluti dengan kuah yang creamy dan likat, dimakan pula dengan sepinggan nasi putih panas, uuumph padu betul. Nyummmmm! Tapi,...
[VIDEO] Bekas Hero Remaja Bercinta Dengan 2 Gadis Influencer?
Kini Trending

[VIDEO] Bekas Hero Remaja Bercinta Dengan 2 Gadis Influencer?

September 16th, 2020 | by Umi Shuhada
Asam garam dalam bercinta kadang ada manisnya, kadang ada yang pahit. Perghhh kalau pahit tu nak telan pun perit tau! Contohnya kalau korang terjebak dalam cinta tiga segi. Haaa, mencabar kan? Sebab korang tak tahu nak pilih mana...
[VIDEO] Selalu Lapar Buatkan Si Bujang Tiada Mood Untuk Berpuasa
Kini Trending

[VIDEO] Selalu Lapar Buatkan Si Bujang Tiada Mood Untuk Berpuasa

May 14th, 2020 | by Umi Shuhada
Bila tiba bulan Ramadhan mesti korang tercari-cari nak sahur apa supaya perut korang tahan lapar kan? Kadang tu masa sahur dah makan macam-macam tapi bila sampai tengah hari je mesti lapar dan lemau sangat. Haa, mai sini admin...
[VIDEO] Siapakah Tulang Belakang Disebalik Kejayaan PakNil?
Insiprasi

[VIDEO] Siapakah Tulang Belakang Disebalik Kejayaan PakNil?

March 6th, 2020 | by Umi Shuhada
Pernah tak masa zaman sekolah dulu korang jadikan cikgu sebagai role-model? Aura positif seorang guru ni sangat hebat sampaikan boleh mempengaruhi anak muridnya. Haaa, selain tu cikgu sebenarnya banyak memberi inspirasi dan...
[VIDEO] Erin Malek Naik Hantu Dengan Suami Gara-Gara Orang Ketiga?
Kini Trending

[VIDEO] Erin Malek Naik Hantu Dengan Suami Gara-Gara Orang Ketiga?

November 26th, 2019 | by Umi Shuhada
Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Dah jadi lumrah hidup berumahtangga. Ada masa bahagia dan satu ketika mungkin hubungan kita akan diuji. Kadang-kadang benda kecil pun boleh jadi isu besar. Inilah yang...
[VIDEO] Kertas Menjadi Saksi Syafie Naswip
Kini Trending

[VIDEO] Kertas Menjadi Saksi Syafie Naswip

November 5th, 2019 | by Umi Shuhada
Masa kecik-kecik dulu korang pernah ada cinta pandang pertama tak? Tipu lah kan kalau kata tak ada. Tapi korang pernah tak tiba-tiba terjumpa balik cinta pandang pertama tu? Apa perasaan korang masa tu? Haa.. Jom tengok video...
SKIP THIS AD ×