berita

Beruang Kutub ‘Legend’ Dialihkan, Ini Reaksi Sedih & Kelakar Netizen. Ingat Tak Dekat Mana?

June 6th, 2017 | by Shafika
Kini Trending

Siapa yang duduk Shah Alam atau Klang memang akan selalu tengok patung beruang ni dekat dengan Tol Batu 3 Shah Alam. Boleh kata memang legend wei! Rasanya dari admin kecik lagi memang mata akan fokus ni je kalau lalu situ. Paling kelakar bila itu adalah petanda dah nak sampai rumah makcik.

Rupanya bukan admin sorang je rasa benda ni, tengok komen rata rata semuanya merasai perkara sama. Rasa sedih sebab dah lama kut patung beruang duk atas bangunan tu, tiba-tiba dialihkan hari ni. Ramai jugak yang sedih rupanya. Macam kelakar kan?

 Dalam kenangan

Kerja pemindahan itu dilakukan semalam mendapat reaksi ramai netizen. Rata-rata semua sedih kerana menganggap patung beruang ini merupakan kenangan mereka. Memang legend betul!

Ramai sedih

Rupanya ada kat sini..

Tadaa. Nah elok je. Dah penat duk atas gamaknya. Berapa puluh tahun dah kat atas. Hehe. Siapa yang rindu boleh ke Glenmarie okay. Haha.

Sumber : Arun Raja

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×