berita

Dah Kenapa Penjual Jam Ayat-Ayat Suci Al-Quran Kutuk Adibah Noor?

September 19th, 2018 | by Shafika
Isu & Kontroversi

Baru-baru ini, Adibah Noor dan Jihan Muse mengeluarkan kenyataan tidak suka dengan gelaran ‘retis’. Mereka menganggap panggilan itu seolah-olah merendahkan martabat seorang artis.

Namun, seorang pengguna di Instagram tidak berpuas hati dengan kenyataan yang dibuat lalu menghina Adibah Noor dengan perkataan kurang baik. Paling menyedihkan apabila individu terbabit menggunakan akaun perniagaannya yang menjual barangan Islamik.

Martabat kau dengan Tuhan macam mana?

Keperibadian seorg muslim yg sejati sehingga terpanggil utk menegur dan memperbetulkan saya. Alhamdulillah. Tolong RT utk rezeki dia. menjual clock paintings dengan ayat2 suci al-quran. Semoga beroleh keberkatan dan kebahagiaan.

Tuan sendiri mencari rezeki dengan seni

Tuan sendiri mencari rezeki dengan seni. dan adakah tutur bicara tuan ini melambangkan keperibadian seorang muslim yg sebenar? kalau iya.. saya doakan semoga rezeki tuan melimpah ruah dan semoga beroleh kebahagiaan.

Seni retis kau tu maksiat!

Jangan ko nak pusing pulak..seni yg aku buat ni tak ada kaitan dgn “seni” retis yg ko agong2 kan sangat tu..pergi tutup aurat dulu kalau nak cakap pasal kemuliaan,keperibadian seorang muslim. Ada hati nak samakan seni lukisan dgn seni retis kamu tu! Jauh panggang dari api..”seni” retis kamu tu seni maksiat..lagi nak cakap pasal martabat..buat malu aje!

Ramai sokong Adibah

Sumber : Adibah

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×