berita

Datuk Siti Nurhaliza Difitnah Bakal Bercerai

May 27th, 2015 | by Ash Nordin
Isu & Kontroversi

DatukSitiKecewa2
Datuk Siti Nurhaliza ada repost sekeping foto dimana gambar tersebut merupakan screenshot yang Datuk Siti akan bercerai dengan suaminya.

Kesian juga kami lihat Datuk disini difitnah begitu rupa, hurm..ini dia luahan Datuk Siti ni.

Berilah Hukuman Sebaik Baiknya Buat PemFITNAH Yang Menyebarkan FITNAH Ini

Ya Allah , hanya Dikau yang Maha Besar lagi Maha Berkuasa..Dikau berilah Hukuman sebaik baiknya buat pemFITNAH yang menyebarkan FITNAH ini. Semoga mereka kembali ke jalan yg benar… Amin Ya Rabb.. #taktakutkekenapanahpetir by @rozisangdewi “Sebaran fitnah berjemaah oleh blog2 yang ?&3&:$3)$/!:)3)3!:?:(/&-&/)/(/!$/)/@-&-$-$ ni. Saya dah terima ni beberapa hari lalu tetapi saya buat tak endah sbb berasa sgt2 kasihan malah hairan dengan keupayaan, kesediaan org yg buat tajuk, buat cerita, buat fitnah, dan disebar2 lagi, dan kemudian jadi bahan sebaran tanpa putus, bahan bacaan org2 yg mampu berfikir dan yg tak berfikir terus percaya dan jadi fitnah yg sgt2 panjang dan dipanjangkan lagi. Saya upload hal ini bila saya jadi sasaran pertanyaan, walaupun saya sgt berharap agar kita ni, pengamal media sosial agar tlg belajar dan memahami benda ni; -blogger2 sensasi ni tujuannya mempermainkan kita. Mereka bagi headlines yg minta kita terdorong nak membaca, mereka bagi macam2 tajuk yg mampu buatkan kita klik blog mereka. Dengan klik kita, mereka dapat duit. Duitlah yg membuatkan mereka bermaharajalela. Mereka create tajuk2 sensasi walhal cerita sebenarnya lain, mereka perdaya org yg membaca dan mereka sedang bergembira di atas fitnah yg mereka buat. Saudara2 seIslam saya semua tu. @ctdk tu dalam dia sabar, dia pun ada hadnya. Merangkaklah korang cari dia kt akhirat nanti, terlambat masa tuh!! #sabarsayapunadahadnya” via @PhotoRepost_app

A photo posted by SitiNurhaliza Tarudin (@ctdk) on


Kami perhatikan Datuk Siti ni jarang meluahkan rasa kesalnya, rasanya tak pernah pun kot. Tapi, kali ni memang jelas nampak rasa kesalnya itu. Macam marah pun ada kami tengok.

Sebenarnya cerita ni dah lama, bukan Datuk Siti tapi kakaknya Siti Saidah yang bercerai. Cuma gambar beliau yang diletak dalam headline tu.

Hurm, sabarlah Datuk Siti. kami disini turut rasa simpati dengan dugaan yang Datuk Siti lalui. Stay Strong dan #kipidap!

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×