berita

[FOTO] Serius Sesak Nafas Kami Tengok Baju Raya Ini! Fuhh Ketat, Sendat & Padat!

June 16th, 2017 | by Shafika
Kini Trending

Tinggal seminggu lagi untuk kita menyambut Aidilfitri. Tak sabar rasanya. Korang dah beli baju raya ke? Baju raya memang antara perkara paling wajib, lebih-lebih lagi bagi kaum wanita. Setuju? Hehe

Antara baju yang tarik perhatian netizen adalah baju kurung jenama adik beradik letop ini. Nampak macam ketat je. Hehe. Apa pendapat korang? Agak agak selesa ke tak pakai tu :p

Model atau baju yang cantik?

Memang unik baju adik beradik ni tau.

Meletop habis!

Cantik ke idok?

Sumber : helaianbyth

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×