berita

Gara-Gara ‘Tewas’ Cabaran Di Twitter, Wanita Ini Tunai Janji Pakai Dress Ala Rempit Ke KLFW!

August 22nd, 2019 | by Azizi Rahman
Kini Trending

Gara-gara membuat satu cabaran di Twitter, wanita ini terpaksa menyahut cabaran tersebut selepas dirinya ‘tewas’! Pengguna Twitter yang dikenali sebagai Farah itu pada mulanya memberitahu kepada orang ramai bahawa dirinya akan memakai dress ala rempit jika menerima 10 retweet.

Malangnya tweet tersebut menerima lebih 7 ribu perkongsian! Nak tak nak, kena lah tunaikan janji kan?

10 retweet saya pakai ke KLFW

Farah terpaksa menunaikan apa yang dikatakannya dalam media sosial tersebut dengan memakai sehelai baju dress ala-ala gaya rempit ke Kuala Lumpur Fashion Week (KLFW) 2019.

Farah melalui twitternya berkata bahawa keberanian untuk berfesyen dengan memakai apa jua sekali pun merupakan kunci untuk berjaya dalam dunia fesyen. Dia turut bersyukur kerana tidak dipandang serong oleh pengunjung lain di majlis tersebut.

Pakai Fila ciplak ke KLFW

Dia memperoleh baju itu daripada rakannya bernama Adam. Adam mencari penjual baju tersebut dari Kelantan dan membelikannya baju tersebut melalui perkhidmatan pos. Akhirnya baju tersebut telah sampai sebelum majlis itu berlangsung. Jadi dia tidak mempunyai alasan untuk tidak memakai baju tersebut.

Baju dah sampai

Pada mulanya, dia kelihatan stress memikirkan gaya yang bakal ditampil dengan memakai baju tersebut. Dia mula befikir berkenaan pandangan orang ramai kepada dirinya. Namun dia tidak mengalah dan terus melakukan cabarannya itu.

Yang penting ke berani dan yakin

Korang ingat I bergurau?

Video ini menunjukkannya tidak bergurau dengan apa yang dinyatakan. Ternyata dia memakai baju tersebut ketika majlis peragaan terkemuka itu berlangsung. Terbaik la sis!

Tak ada pandangan negatif

Sumber: Farah

The following two tabs change content below.