berita

Harap Kau Gugur Esok Lusa- Baru Disahkan Hamil Selepas 3 Tahun Berkahwin, Kawan Pula Doakan Anak Mati

June 3rd, 2017 | by Shafika
Kini Trending

Setiap pasangan kahwin mestilah mengimpikan seorang anak untuk melengkapi kehidupan mereka. Namun, tak semua diberi rezeki untuk dapat anak dengan cepat. Ada yang makan berbulan dan bertahun. Yang penting, teruskan usaha dan berdoa. Allah akan bagi tepat pada waktunya.

Seperti perkongsian kali ini, selepas 3 tahun berkahwin baru disahkan hamil. Tapi ada pulak kawan yang iri hati dengan kebahagian itu. Sanggupnya doakan anak dalam kandungan mati. Geramnya!

Tak payah update mengandung

Ada hati bagi tips hamil

Harap kau gugur esok

Hidup lg manusia mcm ni… Patut la die bahagia… laki bini perangai sama… ima xtau siapa suami die.. tp kalau die bace, harap die mampu didik isteri dia supaya x bermulut celupar. Kalau Gugur pun esok lusa itu urusan Allah. Allah dah tulis rezeki ima stakat tu… ima terima dgn hati yg terbuka.. rezeki Allah luas.

Apa yg nak disedihkan, xda hari ni. Esok lusa ada lg…Sbb manusia mcm ni la ima buang kawan2 dan bkawan dgn burung2 dekat dapur… hati senang, xda da dengki2… xda masalah.. xbuat ima sedih…Hurm baby x salah la… sampainya hati dia… ???

Macam mengarut je doakan macam ni? Wujud eh manusia macam ni? Ishh

Sumber : Fatimah M. Yasin

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×