berita

‘Harap Perkara Ini Jelas’ – Fasha Sandha Nafi Rujuk Semula Dengan Jejai

October 5th, 2017 | by Shafika
Isu & Kontroversi

Hari ini Fasha dan Jejai dikatakan baik semula kerana sekeping gambar. Jejai dan Fasha masing-masing mengeluarkan gambar yang sama menerusi akaun Instagram. Ramai yang menganggap mereka kembali bersatu.

Artikel Berkaitan : ‘Demi Masa Depan Anak-Anak’ – Peminat Gembira Fasha & Jejai Kembali Bersatu?

Namun, Fasha telah menjelaskan perkara sebenar di laman Instagram miliknya. Dia mengatakan mereka hanya kembali berdamai, bukannya rujuk semula.

Saya dan Rizal tidak rujuk

Assalamualaikum

Buat followers kesayangan. Saya mendapat beribu komen positif melalui semua laman sosial media saya hari ini berkenaan saya dan Rizal. Ingin saya nyatakan disini, saya dan Rizal tidak RUJUK.

Kami berdamai dan mendapat penyelesaian secara baik terhadap kesemua kes2 termasuk Hak penjagaan. Saya sebagai Ibu masih kekal menerima hak penjagaan sepenuhnya buat kedua anak2 saya. Saya harap perkara ini jelas.

Menerusi perkongsian Fasha di laman Instagramnya, Fasha memberikan penjelasan buat peminatnya. Dia mengatakan bahawa dia dan Rizal tidak rujuk seperti yang didakwa oleh peminatnya. Dia cuma berdamai secara baik kerana anak-anaknya.

Terima kasih di atas doa

Saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih diatas doa yang baik2 buat saya dan anak-anak. Juga terima kasih buat Peguam terbaik saya Tuan Zulkifli Yong Azmi & Co. Terima kasih juga kepada Tuan Badri Hj Idris (peguam Rizal). Syukur Alhamdulillah. Terima kasih. #iburayfalraysha

Dia mengucapkan terima kasih buat peminatnya yang sentiasa mendoakan yang baik baik. Diharap persoalan ini terjawab.

Sumber : fashasandha

 

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×