berita

‘Ibu Nak Tunggu Berapa Minit?’ – Zarina Zainuddin Kongsi Video Anak Mengamuk Mahu Keluar

August 22nd, 2017 | by Shafika
Kini Trending

Kita semua sedia maklum pelakon Zarina Zainuddin mempunyai dua cahaya mata istimewa iaitu Azal dan Azil. Azal sering mendapat perhatian netizen kerana lebih petah bercakap berbanding Azil. Dia juga boleh dikatakan paling rapat dengan Zarina berbanding Azil.

Terbaru, Zarina memuatnaik video di laman Instagramnya. Video itu menunjukkan Azal mengamuk kerana lambat keluar rumah. Sebaknya tengok video ini, betapa tabahnya Zarina.

Nak keluar

Part 2

Part 3

Part3 #azalazil #tentrum #autismawareness #twinsautism #mypa #mylove Bila dia dah hilang sabar dengar azil menjerit dibawah.. Dia nak keluar kalau saya bawak dia kemana mana dia okay tak pernah ada masalah masalah bila abang axil mula mengamuk dia pun ikut mengamuk sampai dalam kereta pun mengamuk.. Untuk ibu2 yang ada anak autism bersabar lah orang takde anak macam ni tak tahu rasanya.. Orang suruh saya bacakan ayat Al Quran dah buat dah.. Ini semua ketentuan Allah bukan ustaz yang dapat menyembuh ini sindrom bukan penyakit.. Apa yang perlu kita buat sabar sabar sabar dan istighfar banyak2..Insyaallah bukan senang nak masuk Syurga Allah dengan hati kita yang masih kotor dengan sifat amarah dendam dan hasad dengki semua Allah bagi ada nikmat dan rahmatNya ?

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on

Part 4

#part4 @azal_azrai #azalazil #autismawareness #twinsautism #mylove #mypa #mylife #sharingiscaring??

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on

Part 5

Reaksi Netizen

Sumber : zarinazainuddin

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×