berita

Ingat Lagi Olivia Dari Bawang Merah Bawang Putih? Ini Wajahnya Sekarang.. Cun, Comel & Hot Gila!

April 25th, 2016 | by Ash Nordin
Kini Trending

bwbp

Kami pasti majoriti di kalangan rakyat Malaysia pernah tengok sinetron yang dulunya pernah jadi fenomena di Malaysia, Bawang Merah Bawang Putih. Emosi betul kami bila tengok cerita ni sampai berapa ribu episod masih tak habis-habis lagi. Kejap bapanya mati, kejap bapanya hidup.. Mak tiri jahat gila.. Eh macam-macam lagi la!

Tapi sebab minat punya pasal kami layan kan jugak lah.. Nak tahu juga penghabisan ceritanya macam mana kan? Tapi orang lagi tak salah seorang pelakon kecil molek yang memegang watak Olivia dalam cerita ni? Petah bercakap dan pandai berlakon, sekarang ni bila dah besar.. MasyaAllah sis, lawanya!

Dah besar dah Olivia

Screen Shot 2016-04-25 at 12.11.53 PM

Pelakon comel yang memegang watak Olivia atau nama sebenar Marsha Aruan kini dah besar dah. Lihatlah penampilan dia sekarang ni. Dah la masa kecil cute bila besar makin cantik dan menawan. Jom kami belanja lagi gambar-gambar cun Marsha Aruan ni.

Terlopong mata kami tengok

Screen Shot 2016-04-25 at 11.56.20 AM

Screen Shot 2016-04-25 at 11.56.07 AM

Manisnya muka awak

Screen Shot 2016-04-25 at 12.19.12 PM

Screen Shot 2016-04-25 at 12.18.41 PM

Sejuk hati abam memandang..

Screen Shot 2016-04-25 at 12.25.23 PM

Screen Shot 2016-04-25 at 12.24.53 PM

Sumber: Instagram Marsha Aruan

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×