berita

‘Jangan Buat Dosa & Tambah Kebodohan’ – Kritik Lara Alana ‘Lambat’, Ini Respon Scha & Awal

October 26th, 2017 | by Shafika
Isu & Kontroversi

Pasangan Scha Alyahya dan Awal Ashaari merupakan antara selebriti yang sering menjadi perhatian. Ditambah dengan kehadiran Lara Alana, membuatkan keluarga ini antara yang menjadi bualan hangat netizen. Siapa ikuti perkembangan mereka, pasti tahu Lara seorang yang aktif dan ceria. Memang tak jemu lihat telatah dia.

Terbaru, Awal Ashaari bengang di ruangan komen apabila peminatnya mengeluarkan pendapat tidak berasas. Komen itu turut dikecam netizen lain yang beranggapan ianya keterlaluan. Komen apa itu?

Ambil masa

Menerusi perkongsian Awal Ashaari di laman Instagram miliknya, dia berkongsi foto kata-kata semangat mengenai kehidupan. Namun ada satu komen yang mengaitkan dengan anaknya, Lara. Komen itu seolah-olah memerli pasangan Awal dan Scha berhubung isu perkembangan anaknya.

Kena buang ego jauh jauh

Komen ini mendapat respon pelbagai pihak termasuk Awal dan Scha. Rata-rata tidak bersetuju dengan pandangan diberi kerana beranggapan ianya kasar.

Pernah datang lepak rumah?

Fokus hidup awak, bukan masalah awak

Scha turut memuat turun satu foto yang membabitkan isu ini. Sabarlah mulut orang memang tak boleh tutup. Fokus kat diri sendiri sudahlah. Tahulah Awal dan Scha jaga anak dia. Kan?

Fikir dahulu

If i dont post about it online , did it really happen #thinkbeyond #lookbeyond

Sumber : Awal Ashaari

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×