berita

Jumpa Nota Atas Katil, Bila Ikut..Ini Yang Dia Jumpa… Jangan Tag Suami Anda!

July 14th, 2017 | by Shafika
Kini Trending

Siapa yang tak suka kalau kejutan yang diterima itu adalah satu kegembiraan, lebih-lebih lagi dari orang tersayang. Biasa kita dengar beri kejutan di kedai makan dengan hiasan romantik. Ada juga yang beri kejutan dengan cara lain. Yang penting bukan kejutan yang berduka la. Hehe

Kali ini, wanita ini kongsi kejutan dari suaminya. Memang sweet habis! Macam cari harta karun dah admin tengok..Bijak idea suaminya..

Cari harta karun

OMG SURPRISE!! tqvm my husband!! Izat Hafiz rasa macam mencari harta karun pulak??

Mula2 terjumpa nota ni atas katil.mcm pelik je rasa berdebar sangat.apa yang dia nak tunjuk sebenar nya.suruh ikut nota yang di tinggalkan.dlm kepala mcm2 trfikir.takpe ku gagahi ikut juga.sekali gali2 ni haa ????

tak ku jangka tak ku duga pndai busband buat surprise.?

Korek tanah..

Tadaaa Iphone 7 Red okay!

Memang sweet habis kan? Jeles la dia dapat husband sweet camni..

Sumber : Aien Suraya

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×