berita

Kena Tegur Dengan ‘Anak Sultan’ Minta Tolong Belikan Topup RM20 & Lihat Cara Lelaki Ini Layan..

March 4th, 2017 | by Ash Nordin
Kini Trending

1

Lelaki ni telah terima satu text dari gadis yang kononnya dia merupakan anak kepada Sultan. Tapi apa yang peliknya gadis ni minta tolong lelaki ni belikan dia topup (tambah nilai) untuknya. Katanya dia tak boleh keluar istana dan tiada siapa boleh menolongnya pada waktu tu.

Erm.. Takkan lah takde pembantu yang boleh tolong belikan apa yang ‘anak Sultan’ tu nak kan. Jadi, kerana sikap ingin tahu adakah betul gadis ni anak Sultan, lelaki ni terus berborak dengan dia.. Korang rasa macam mana?

Minta beli topup, tak boleh keluar ‘istana’

Screen Shot 2017-03-04 at 3.42.05 PM

Screen Shot 2017-03-04 at 3.42.15 PM

Macam tak percaya anak Raja tegur minta tolong beli topup

Screen Shot 2017-03-04 at 3.42.31 PM

Screen Shot 2017-03-04 at 3.42.39 PM

Tolong belikan topup, dapat pomade

Screen Shot 2017-03-04 at 3.42.47 PM

Screen Shot 2017-03-04 at 3.42.55 PM

‘Saya cuma ada awak je..’

Screen Shot 2017-03-04 at 3.43.02 PM

Screen Shot 2017-03-04 at 3.43.10 PM

Akhirnya kantoi, tak balas wechat

Screen Shot 2017-03-04 at 3.43.18 PM

Screen Shot 2017-03-04 at 3.43.24 PM

Sumber: Facebook Fazrin Yunus

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×