berita

Kerana Terlalu Geram, Wanita Ini Dedah Identiti Warga Asing Buang Anak Dari Tingkat 3

June 25th, 2018 | by Shafika
Kini Trending

Kes anak baru lahir dibuang bukanlah perkara baru dalam masyarakat kita hari ini. Malah golongan tidak bertanggungjawab ini sanggup membunuh anak sendiri demi menutup aib. Paling menyedihkan, anak yang tidak berdosa itu menjadi mangsa ibu bapa mereka sendiri.

Kisah dikongsi wanita ini buat kami rasa marah. Seorang warganegara Indonesia sanggup mencampak anaknya baru lahir ke tingkat bawah tanpa rasa belas kasihan.

Campak anak dari tingkat atas

Dasar banj*** ini perempuan indonesia!!!! Walaupun tak semua perempuan indonesia tu jahat tapi kerna sikap seorang macam ni buat malu warga2 indonesia yg lain mencemarkan negara sendiri! Ko datang malaysia jadi sun***..sampai dah mengandung dapat anak, ko campak dari tingkat 3 ini kes kat hostel hentian kajang dan budak indonesia ni dia under agen aku dulu!!!!baru masuk kerja bulan puasa dah buat hal.ni yg buatkan aku nak mencarut!!!!

Kau nak menyun*** dengan jantan pun,dah mengandung dpt anak, xnk anak tu serah pada tempat yg sebaiknya bukan ko bunuh dia!!!!anak tu tak berdosa la hoiii sundal.perempuan ni layaknya di panggil SUN***, anak hasil dari ko menyu***l ko bunuh!!!tergamak sungguh la kan.

Anak dah meninggal

*Anak ni pun dh meninggal semalam
Sundal ni dah kene tangkap aku doa ko pun akan m*** ke tali gantung Malaysia bukan Indonesia ingat! Panas hati aku bila dapat kabar ini. Wahai anak, maafkan kami semua kerana tidak dapat menyelamatkan mu namun Allah jnji kan syurga buat mu anak. Damailah kamu di sisi Allah anakku.

Mohon kerajaan Malaysia pantau kemasukan warga asing ke Malaysia dan arahkan setiap agen di Malaysia harus buat IUD.IUCD. IUD bermaksud ‘Intra Uterine Device’, atau juga digelar ‘Intra Uterine Contraceptive Device’ (IUCD). Alat yang diperbuat daripada plastik dan berbentuk T akan dimasukkan ke dalam rahim wanita. (Ramai yang menganggap proses ini mengerikan, namun sebenarnya ia hanya sekecil 3cm dan tidak menyakitkan!) atau buat suntikan perancang untuk mengelakkan kes sedemikian berlaku di Malaysia!!!
(*MAAF EMOSI KU TAK DAPAT DI KAWAL*)

Sudah ditahan

Permohonan reman terhadap suspek dibuat di Hospital Kajang, pagi ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 317 Kanun Keseksaan kerana membuang bayi.

Menurut laporan Harian Metro, Timbalan Ketua Polis Daerah Kajang Superintendan Mohd Sabri Abdullah memberitahu hasil risikan dan maklumat diterima, mereka telah menahan wanita warga Indonesia berusia 20-an di perkarangan Hospital Kajang pada 11.30 malam tadi.

Siasatan awal mendapati pemilik sebuah restoran di kawasan berkenaan menemui bayi terbabit kira-kira jam 5 petang. Sebelum itu, dia mendakwa terdengar bunyi dentuman kuat di belakang restoran berkenaan ketika berada di dapur premis itu sebelum bergegas ke lokasi terbabit.

Lelaki itu kemudian menemui bayi lelaki dalam kedaaan bogel tetapi masih hidup, di atas tanah.

Beliau berkata, pemilik restoran berkenaan kemudian membalut bayi itu dengan kain dan membawanya ke klinik berhampiran. Bagaimanapun, dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, bayi berkenaan terjatuh di atas jalan raya sebelum diselamatkan orang awam. Difahamkan, bayi itu terselamat meskipun cedera di bahagian kepala.

Sumber : Norzaliza

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×