berita

Korang Suka Melancong? Jom Join AirAsiaGO. Confirm Berbaloi-Baloi!

August 13th, 2018 | by Mastura
Kini Trending

Korang kaki melancong? Suka travel ke tempat-tempat menarik serata dunia?

Tapi pada masa yang sama, korang susah nak cari hotel pilihan dan perkhidmatan yang sesuai dengan bajet korang?

Haaa.. Korang tak perlu risau lagi dengan adanya tawaran terbaru daripada AirAsia melalui portal pelancongannya, AirAsiaGO.

Pengalaman melancong korang pasti akan jadi lebih bermakna.

AirAsiaGO, portal pelancongan pilihan utama!

Hmm..Apa tu AirAsiaGO?

AirAsiaGO ialah portal pelancongan atas talian terbesar di dunia.  Kalau korang nak tau, portal ni menawarkan pelbagai pilihan untuk hotel, aktiviti dan juga perkhidmatan perjalanan.

Tapi yang paling best ialah pilihan servis ni mengikut bajet dan aktiviti apa yang korang nak lakukan semasa melancong.  So, korang dah tak perlu pening-pening nak rangka kewangan sebab AirAsiaGO boleh bantu selesaikan masalah korang.

Berita baik untuk semua ahli AirAsiaGO !

AirAsiaGO ni bukan je memudahkan urusan untuk pergi melancong, tapi korang juga boleh menikmati potongan harga sehingga hingga 50% bila buat tempahan penginapan melalui portal ni.

Haaa.. Macam mana, berbaloi kan tawaran AirAsiaGO ni?

Korang tunggu apa lagi?! Cepatlah mendaftar sebagai ahli AirAsiaGO hari ini untuk menikmati tawaran diskaun sehingga 50%. Bestnya!

Rancang percutian korang dengan AirAsiaGO hari ni!

Cuti hujung tahun dah makin dekat ni! Korang yang rancang nak pergi bercuti tu, dah boleh tempah tiket dan penginapan korang.

Melalui portal AirAsiaGO ni , korang boleh survey harga hotel di lokasi percutian korang. AirAsiaGO ada lebih ratusan ribu rakan kongsi hotel di seluruh dunia. So, pilih ja mana yang ngam dengan bajet korang.

Cakap je mana yang korang nak pergi. Seoul, Bangkok, Ho Chi Minh City, Osaka, Sydney, Gold Coast, Hua Hin? AirAsia menawarkan penerbangan ke lebih 130 destinasi di seluruh dunia.

Jadi tunggu apa lagi? Jadilah ahli AirAsiaGO dan tempah perjalananan korang melalui portal penerbangan dan penginapan pilihan utama rakyat Malaysia!

Nak lagi mudah tekan saja kat sini.

Selamat bercuti!!

Most Read Today