berita

‘Maksud Saya Untuk..’- Komen ‘Bunuh Diri’ Di IG Live Iqram Dinzly, Ini Penjelasan Fathia Latiff

January 19th, 2018 | by Shafika
Kini Trending

Baru baru ini, kecoh apabila Fathia Latiff dikatakan bertindak mengeluarkan beberapa komen yang dilihat agak keterlaluan ketika Iqram sedang berkongsi video di Instagram Live. Komen itu mendapat kecaman dari netizen yang rata-ratanya menganggap Fathia keterlaluan.

Artikel Berkaitan : ‘Alang-Alang, Pergi Bunuh Diri’ – Fathia Latiff Komen Di Insta Live Iqram Dinzly?

Terbaru, Fathia meminta maaf secara terbuka di laman Instagram miliknya. Dia turut mengatakan yang dia sebenarnya tidak berniat buruk mengeluarkan kata-kata itu. Ini penjelasan Fathia Latiff sendiri.

Saya tidak mempunyai niat buruk

Untuk @iqramdinzly dan kepada orang ramai, saya benar-benar menyesal bahawa anda terpaksa menerima kenyataan saya yang malangnya disalah tafsir dengan cara yang salah. Ianya bukan niat saya untuk menyakiti, apatah lagi menghina anda dalam apa-apa cara.Saya berkata apa yang saya katakan dengan niat dan berharap anda akan bangun dari apa yang anda lakukan, dan melihat kehidupan dengan cara yang berbeza.

Maksud saya adalah untuk meredakan kesedihan anda, bukannya putus asa (psikologi terbalik). Saya mengakui kesilapan saya kerana tidak memilih kata-kata saya dengan bijak, yang saya hanya boleh menyalahkan diri saya, dan berharap bahawa anda maafkan saya atas kesilapan saya yang lampau. Yang benar, Fathia.

Netizen masih tak puas hati

Sumber : fatiyalatiff

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×