berita

Mungkin Dosa Kau Yang Gemuk – Dikecam Teruk Kerana Caption ‘Gemuknya’ Pada Gambar. Kelakar!

April 3rd, 2017 | by Shafika
Kini Trending

ohgemuksangatPerempuan dan kurus memang tak dapat dipisahkan sejak azali. Betul tak? Kalau korang perasan setiap kali bergambar, angle paling penting adalah kelihatan kurus. Tanya la mana mana perempuan mesti rasa perkara yang sama.

Perkongsian kali ini agak lucu apabila seorang gadis dikecam gara-gara sekeping gambar berserta caption gemuk. Memang teruk jugak dikecam. Yelah admin tengok okay je cantik molek je. Tak sangka sebegitu rupa dikatakan gemuk. Hehe

Tak tahu nak kesian ke nak gelak
gemuks

Mendapat lebih 15k perkongsian melalu tweet Mohd Azry. Memang kelakar pun ada baca komen gambar ni. Mungkin dulu gadis ini pernah lagi kurus. Positif jelah.

Mungkin dosa kau yang gemuk

komengemuk komengemuk1 komengemuk2

Sumber : Twitter

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×