berita

Panas & Bahang, Tapi Ingin Pasang Aircond Dalam Masa Yang Lama Tanpa Bil Melambung? Ini Caranya..

April 19th, 2016 | by Ash Nordin
Make-It-Senang

maxresdefault

Mak aihh sekarang ni baru je keluar rumah dah berpeluh teruk. Sekarang ni musim panas, nak pergi keluar makan pun fikir 2, 3 kali sebab malas kerana cuaca di luar yang sangat bahang. Bukan siang je, malah pada waktu malam nak tidur pun tilam basah dengan peluh. Nak pasang air cond satu hari pun mesti bil elektrik naik melambung.

Tapi lelaki ni ada tips macam mana tak nak bagi bil elektrik melambung walaupun pasang aircond pada jangka masa yang panjang. Lebih 10k shares di Facebook beb. Mesti membantu punya lah. Tak percaya, cuba tengok ni.

Bil elektrik melambung sebab aircond? Ini cara mengatasinya..

s-c9654e14e0b9fae45d069d1b896870dae1d7e20c

Screen Shot 2016-04-19 at 3.07.08 PM

Oh.. Baru kami tahu, jom balik cuba?

SplitSystem1-e1408181061285

Screen Shot 2016-04-19 at 3.07.25 PM

Sumber: Facebook Nael Sahlan

The following two tabs change content below.