berita

Top 4 Trending Final #MLM2017 Hangat Di Laman Twitter, No 1 Paling Kencang!

May 6th, 2017 | by Shafika
Kini Trending

bocey-juara-mlm2017

Semalam telah berlansungnya Maharaja Lawak Mega 2017 minggu terakhir yang diadakan di Kedah. Memang meriah dengan tema lanun sebagai imej pertandingan akhir MLM tahun ni. Untuk tahun ni kemenangan berpihak sekali lagi buat kumpulan Bocey dengan memenangi 500k sebagai hadiah utama. Diikuti dengan kumpulan Shiro dan Dzawin sebagai pemenang tempat ketiga. Sementara itu, trofi Gempak Man Of The Match menjadi milik Syaiful Zero. Memang hebat hebat belake!

Di sebalik pertandingan akhir MLM ni, ini antara top 4 menjadi bualan hangat netizen di Twitter. Apa tu? hehe

Kain Neelofa terbelah?

neelofa1

Ramai juga yang mempertikaikan baju Neelofa ni. Kainnya yang terbelah tanpa memakai legging atau alas belah dalam. Huh. Mujur je tak terselak semalam. Hehe

neelofa2 neelofa3

Zero patut jadi juara?

zero1 zero2 zero3

Persembahan Dzawin menyentuh hati

 

dzawin4

Neelofa pun tersentuh dengan persembahan nyanyian Dzawin. Memang sedih sesiapa yang tengok malam tadi. Hmm

dzawin1dzawin2 dzawin3

Kemunculan Senario lagend!

Dulu dulu mana ada MLM bagai. Senario ni memang lagend! Rata-rata netizen semua excited dengan kemunculan kumpulan Senario ni. Best wei!

senario

Apa korang rasa dengan MLM2017 malam tadi? Best tak? Admin rasa best je. Apa apa pun kami di OhBulan! mengucapkan tahniah buat semua peserta dan pemenang. Jumpa lagi tahun depan. Hehe.

Sumber : Twitter

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×