berita

[VIDEO] Lagu ‘Ainul Mardhiah’ Versi Achey Tarik Perhatian Netizen..Power Habis!

June 3rd, 2017 | by Shafika
Kini Trending

Kalau cakap pasal Achey Bocey mesti semua kenal. Dengan lawak sempoi dan bersahaja nya, memang kelakar. Tak heran kalau Bocey diangkat sebagai juara Maharaja Lawak Mega 2017. Siapa yang ikuti rancangan MLM, pasti tahu Achey ni memang ada suara jugak bila dia menyanyi selamba di atas pentas.

Baru baru ini, kumpulan UNIC mencabar Achey supaya menyanyikan lagu Ainul Mardhiah dari kumpulan mereka. Agak agak best tak ha? Korang dengarlah sendiri…

Cabaran menyanyi lagu Ainul Mardhiah

Mana lagunya ????? hahaha

Part 2

PART 1…..Okeyyy selepas semua kena game lagu tak kluar… nahhh khas untuk #cabaranainulmardhiah@bazliunic@fakhrulunic@najdiunic

Part 2

PART 2…. ini yg termampu untuk #cabaranainulmardhiah … mana tak kena tu kira halal yea… saja tanya ada yang nak cabar lagu lain??… tanyaa je.. hahahahaha… lariiiii
@najdiunic@fakhrulunic@bazliunic

Ramai peminat puji

So amacam? Agak agaknya Achey boleh jadi ahli kumpulan UNIC tak? Hehe. Best jugak dia nyanyi kan?

Sumber : acheykintangkintung

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×