berita

[VIDEO] Pelakon Wanita Popular Ini Belasah Seorang ‘Pengkid Bertopengkan Binatang’ Kerana… Fuh, Ganas!

March 25th, 2016 | by Noraniza
Kini Trending

Screen Shot 2016-03-25 at 2.39.23 PM

Realitinya, tiada sesiapa yang suka hidup mereka diganggu-gugat. Lebih-lebih lagi jika ia melibatkan keselamatan keluarga tersayang yang terancam.

Oleh itu, demi keselamatan keluarganya, Lydiawati menerusi laman Facebooknya Lyd Saimon memuatnaik video dirinya sedang memukul seorang pengkid yang didakwa telah bertahun mengganggunya dan keluarga.

Assalamualaikum teman2 dan sahabat2 ku .. seblom saya meneruskan kata2 saya ini saya ingin memohon ampun dan maaf dgn apa yg berlaku… sebenarnya saya bukan merasa megah dan bangga dgn kejadian yg berlaku ni… bukan saya mintak simpati atau minta korang semua myokong saya dlm perkara ini tidak sesekali.. bukan saya hadapkan duit dia harta benda dia dan kata2 janji manis dia tu tk terlintas pon di fikiran saya nk kan semua itu… tpi saya terpaksa lakukan perkara keràna demi keselamatan diri saya anak2 saya dan jugak keluarga saya… saya mgalami tekanan emosi dan truma dan juga merasakan tidak selamat berada dirumah apatah lagi tinggalkan anak2 saya di rumah semasa saya pegi bkerja utk shooting… tujuan saya lakukan ini utk mberi pengajaran kepada c poyo ini supaya manusia yg bertopengkan binatang ini tidak menganggu dan tidak mengulangai apa yg dah dia buat perkara dan lakukan kepada saya lagi .. dan jugak mana2 artis atau org ramai supaya tidak terjadi kepada anda semua.. disebabkan itu saya terpaksa lakukan apa yg sepatutnya tindakan yg perlukan ambil dan lakukan…bukan kehendak saya peekara ini berlaku…sudah selama 2 tahun saya berdiam diri dan bersabar dgn tidak membalas segala msg3 dia atau mjawab kol dia…tetapi kebelakangan ini dia cuba mencabar kesabaran saya selama ini dan menganggu keluarga saya.. itu yg saya tak bole terima… terpulang kepada korang semua ingin bercakap atau menuduh saya… saya terima keritikan korang semu dgn hati ug terbuka dan ikhlas menerimanya… sekian terima kasih.. ini adalah pengajaran utk perempuan brunei dan manusia yg jahat mcm perempuan ini…

The following two tabs change content below.

Noraniza

Senior Head Of Sponsored Content, Malay Division at Rev Asia Berhad
People will hate you, rate you, shake you and break you. But how strong you stand is what makes you! :)

SKIP THIS AD ×