berita

Latest Posts

Lelaki Tunjuk Kemaluan, Ibu Kongsi Pengalaman Diganggu Pedofilia

September 26th, 2018 | by Taufiq
Isu & Kontroversi

Baru-baru ini tular seorang guru tahfiz di tangkap dan dikenakan hukuman atas kesalahan penderaan seksual terhadap 7 pelajar tahfiznya. Jenayah tersebut juga jatuh dibawah kes pedofilia kerana melakukan salah laku seks terhadap kanak-kanak bawah umur.

Artikel Berkaitan: Dipaksa Onani & Mandi Bersama, Pelajar Tahfiz Cerita Apa Yang Dilakukan Mudir

Terbaru, seorang ibu menceritakan pengalaman beliau dan anak-anaknya diganggu si pedofilia di sebuah pusat membeli belah. Berani betul si pedofilia buat macam tu!

Read More

[FOTO] Orang Pulau Perhentian, Betul Ke Dah Jadi Macam Ni?

September 26th, 2018 | by Ash Nordin
Kini Trending

Sebut sahaja dimana lokasi pulau yang cantik di Malaysia, pastinya Pulau Perhentian akan terlintas di fikiran. Pulau menarik di Terengganu itu antara tempat percutian yang ramai pelancong kunjungi, tak kira dari rakyat tempatan atau pun pelancong dari luar negara. Selain dari menikmati pemandangan air biru di sana, port yang pelancong akan lawati ialah Windmill Perhentian.

Tetapi menurut seorang pengunjung, keadaan laluan disana sudah jauh berbeza. Lihat foto-foto berikut.

Read More

5 Resepi Sambal Yang Buat Kecur Air Liur, Makan Dengan Apa Pun Confirm Sedap!

September 26th, 2018 | by Arini Saleh
MyResipi

Bila sebut je sambal mesti ramai teringat air tangan ibu dekat kampung kan? Lebih-lebih lagi jika sambal ibu dijadikan kuah pelengkap hidangan nasi lemak pada waktu pagi.

Selain itu, terdapat banyak lagi variasi sambal yang pasti menambahkan selera makan anda. Hari ini admin nak kongsi antara 5 menu hidangan sambal popular anda boleh cuba.

Read More

Berjaya Islamkan 20 Orang, Pemuda Kongsi Cara Muallaf Berdakwah

September 26th, 2018 | by Taufiq
Kini Trending

Baru-baru ini tular di laman sosial apabila netizen membandingkan cara PU Azman dan PU Amin berdakwah di sosial media. Ada yang berdakwah secara kasar dengan memberi kata-kata yang mampu membuatkan mereka tersentap dan ada yang menggunakan cara lebih lembut.

Menerusi posting di Facebook, pemuda ini berkongsi pengalaman seorang muallaf yang telah berdakwah selama berbelas tahun dan cara dakwahnya membuatkan anda semua rasa pelik.

Read More

Kembung Perut Selepas Makan Terung, Lihat Respon Doktor Ini

September 26th, 2018 | by Shafika
Isu & Kontroversi

Baru-baru ini viral isu seorang doktor membebalkan seorang individu gara-gara berpantang laksa. Menurut doktor tersebut, tiada istilah ‘angin’ dalam pemakanan semasa pantang.

Terbaru, seorang gadis pula kongsi pengalaman perut kembung selepas makan terung. Paling menarik perhatian kami adalah perbualannya bersama seorang doktor berpurdah.

Read More

‘Betis Pun Jadi Isu, Bukan Nak Jadi Bini Depa Pun’ – Janna Nick

September 26th, 2018 | by Amat
Isu & Kontroversi

Penampilan pengacara dan pelakon Janna Nick di Melodi setiap hujung minggu sering mengundang bahan bualan netizen. Kali ini, skirt yang dikenakan Janna Nick sehingga mendedahkan bahagian betis telah menjadi perhatian netizen.

Pelakon ini melahirkan rasa kesal terhadap netizen yang mengutuk betis kakinya kelihatan besar dan gemuk. Ini respon Janna Nick yang aneh dengan sikap netizen dan mengambil keputusan untuk tidak menghiraukannya.

Read More

Top Posts This Week


Shout Out!