berita

5 Perkara Happening Di Majlis Resepsi Sam & Syatilla Malam Tadi

February 15th, 2016 | by Mastura
Kini Trending

Sam Syatilla

Tampak berseri dua insan ini malam tadi. Dengan mengenakan busana yang cukup indah serba putih lambang kesucian cinta abadi ala-ala putera dan puteri raja tau.

Tapi ada yang admin dengar berlaku beberapa incident yang mengejutkan sebelum majlis resepsi malam tadi. Ha! apa yang kecoh sangat tu? kalau nak tahu mari tengok apa yang happening sangat sekitar majlis persandingan SamTilla ni.

Kamal Adli (Shah) kacau majlis?

Screen Shot 2016-02-14 at 11.43.58 PM

Eh! apa ni? Tilla dah jadi hak milik aku(Sam). Sabar ni bukan betul-betul ini antara foto yang dimuat naik oleh Syatilla Melvin menerusi instagram miliknya. Kalau korang nak tau drama Sha & Shah yang sedang panas disiarkan di kaca TV swasta ni menggandingkan Kamal Adli & Syatilla Melvin ni.

Happening wei…Apa yang happening sangat tu?

Screen Shot 2016-02-15 at 9.24.48 AM

Ni la yang happening tu Dato Siti Nurhaliza sempat menanyikan lagu buat pasangan ini. Kalau admin kahwin nanti minta Dato nyanyi juga yer.

Screen Shot 2016-02-15 at 9.22.52 AM

Dua-dua segak bergaya. ‘Crown’ Sam tu pun boleh tahan tu. Jaga-jaga Syatilla nanti tercucuk mata.

Screen Shot 2016-02-15 at 9.23.16 AM Screen Shot 2016-02-15 at 9.24.26 AM

Tinggi kek kahwin pasangan ni.

Screen Shot 2016-02-15 at 9.25.00 AM

Wah, dah nampak macam keluarga kecil yang bahagia. Admin doakan cepat-cepat pasangan ni dikurniakan zuriat insyaAllah.

Screen Shot 2016-02-15 at 9.25.48 AM

Antara yang paling terkesan dengan perkahwinan SamTilla ni adalah ibu kepada Sam. Kalau korang nak tau panggilan Adik yang Sam pegang sejak dulu ni yang buat ibu dia sedih dalam gembira #adikdahkahwin

Itulah antara yang menarik sempat dirakamkan sepanjang majlis persandingan Sam dan Syatilla malam tadi. Kami dari Oh Bulan doakan yang terbaik buat pasangan ni.

Sumber: Instagram Shaheizy Sam & Syatilla Melvin, BeautifulNara 

 

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×