berita

Chicken Chop RM 2.99 Ini Viral Tapi Respon Netizen Buat Kami Geleng Kepala, Murah Pun Salah?

February 18th, 2016 | by Mastura
Kini Trending

Chop

Baru je buka tak sampai seminggu tapi ramai yang komen itu ini. Sabarlah tuan kedai, ini mungkin pesaing-pesaing yang tak berpuas hati dengan kejayaan orang lain.

Lumrah kehidupan pasti ada naik turun. Berniaga pun ada naik turunnya jadi korang semua jangan la nak condem peniaga yang baru nak naik ni. Ada netizen yang sangat bermotivasi ada pulak yang semberono je bagi komen. Korang tengok la sendiri.

Cubalah bersangka baik, member tu baru je nak berniaga.

Screen Shot 2016-02-18 at 11.35.03 AM Screen Shot 2016-02-18 at 11.35.50 AM

 

Screen Shot 2016-02-18 at 11.28.50 AM

Screen Shot 2016-02-18 at 11.29.18 AM

Screen Shot 2016-02-18 at 11.34.38 AM

Adat berniaga bro, itu terpulang pada pemilik kedai nak letak harga sebab mungkin dia berniaga untuk suka-suka je. Jadi jangan marah na.

Tempat lain pun ada?

Screen Shot 2016-02-18 at 11.29.38 AM

Buktinya ada juga peniaga yang menawarkan harga yang murah bagi sepinggan chicken chop tu ha.

Screen Shot 2016-02-18 at 11.29.57 AM

Screen Shot 2016-02-18 at 11.33.30 AM

Belum cuba belum tahu.

Screen Shot 2016-02-18 at 11.34.13 AM

Komen Shima Kama ni patut dicontohi. Kalau korang asik menuding jari menyalahkan pihak itu pihak ini, last sekali perut korang yang lapar.

Sumber: Facebook Rizal Hakimm

 

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×