berita

Dapatkan Baucar Bernilai RM200 Daripada Watsons Sekarang! Hanya Muat Turun & Tunjuk Je Di Kaunter.

August 13th, 2020 | by Mastura
Kesihatan & Hidup Aktif

Nak cantik atau nak sihat? Kenapa perlu pilih kalau boleh korang boleh dapatkan keduanya-duanya. Haa.. Ni kami nak kongsikan dengan korang yang Watsons kini kembali dengan tawaran diskaun bagi produk penjagaan kesihatan dan kecantikan.

Lagi best, korang boleh gunakan diskaun ni dengan promosi sedia ada di outlet Watsons tau. Memang berbaloi!

Penjimatan sehingga RM200 bila berbelanja di Watsons. Seriuslah?!

[KLIK SINI UNTUK BAUCAR]

Bila berbelanja di Watsons memang gerenti rambang mata, semua benda rasa nak beli kan? Kali ni, Watsons nak bagi korang lebih penjimatan apabila korang berbelanja. Bolehlah korang beli lebih banyak produk!

Terdapat pelbagai jenama terkenal yang menawarkan diskaun, jenama Watsons pun ada juga tau. Apa yang perlu korang lakukan hanyalah muat turun baucar potongan harga di SINI atau kunjungi mana-mana cawangan Watsons yang berdekatan untuk mendapatkan baucar korang.

Nak pilih yang mana ni? Semua jenama terkenal!

Masih tak tau nak beli apa? Ni kami share dengan korang antara jenama produk kesihatan dan kecantikan terbaik yang korang tak boleh lepaskan.

Produk kesihatan

Watsons brand Vitamin B & C

Perlukan makanan untuk menambah sistem imunisasi badan? Vitamin B & C daripada Watsons Brand merupakan vitamin terbaik untuk menjaga kesihatan anda dan memastikan semuanya berjalan dengan lancar.

BLACKMORES

Korang perlukan vitamin spesifik untuk seisi keluarga? BLACKMORES merupakan jenama yang dipercayai bagi melindungi kesihatan korang.

SCOTT’S

Anak korang memilih bab makanan? Dapatkan beberapa Vitamin C Pastilles, DHA Gummies, atau Emulsi Scott untuk memastikan anak korang kekal sihat.

BRAND’S

Makanan tambahan dengan khasiat semula jadi. Jenama BRAND’S Essence terbukti secara saintifik untuk meningkatkan daya tumpuan, mengurangkan rasa letih, dan meningkatkan metabolisme.

Ensure

Makanan kesihatan yang membantu membina dan memperbaiki tisu otot yang membekalkan nutrisi yang lengkap dan seimbang.

Produk penjagaan dan kecantikan wajah

Cetaphil

Korang mengalami kulit kering, sensitif, berminyak, kombinasi, normal, atau berpenyakit (ekzema / psoriasis),Cetaphil merupakan pilihan terbaik untuk kulit korang!

KATE

Jenama alat solek terkenal dan dipercayai dari Jepun ni ada pelbagai pilihan rangkaian untuk korang pilih. Daripada pilihan foundation, eyeshadow, eyeliner, lipstik, dan banyak lagi. Semua ada tau!

PERIPERA

Ada peminat k-drama kat sini? Korang mesti tau jenama PERIPERA. Dengan rangkaian alat solek dengan warna ceria dan menarik. Korang pasti tampil menawan bak bintang Kpop dengan sentuhan PERIPERA.

Banyak lagi jenama yang menawarkan diskaun tau, cepat muat turun baucar korang SEKARANG atau nak lebih mudah tunjukkan je baucar ni bila korang nak buat pembayaran di kaunter.

Dapatkan perlindungan hayat dengan menjadi ahli Watsons

Watsons bukan saja pakar dalam membantu korang menjaga kesihatan dan kecantikan, malah ia turut menawarkan perlindungan menerusi insurans hayat Prudential Assurance Malaysia secara percuma yang merangkumi perlindungan untuk penyakit Covid-19.

Insuran ini khas untuk ahli baru dan sedia ada Watsons. Tapi, korang kena cepat tau sebab ia hanya terhad untuk 20,000 pendaftaran pertama. Maklumat lanjut tentang tawaran insurans daripada Watsons, korang boleh baca kat sini.

Istimewa untuk ahli Watsons juga, korang layak untuk menikmati ganjaran harian yang bernilai sehingga RM20,000 bila berbelanja di Watsons. Antara ganjaran yang menanti korang ialah hamper produk, mata ganjaran Watsons, baucar rakan kongsi terpilih dan banyak lagi.

Pemenang bertuah akan diumumkan setiap hari bermula 28 Julai sehingga 31 Ogos 2020 di Facebook Watsons Malaysia. Memang rugilah siapa yang tak jadi ahli Watsons!

Lebih jenama, lebih penjimatan hanya di Watsons!

Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan baucar korang sekarang dengan mengunjungi mana-mana cawangan Watsons atau klik pada pautan INI untuk muat turun baucar korang. Semua ni untuk masa yang terhad sehingga 28 September 2020 je tau.

Nikmati lebih banyak ganjaran bila korang berbelanja menggunakan e-wallet

Eah jap ada lagi, dengan usaha kerajaan menggalakkan penggunaan e-wallet melalui bantuan e-Penjana, ahli Watsons yang berbelanja menggunakan e-wallet seperti Boost, Touch n Go dan Grabpay dengan minimum RM100, korang layak untuk mendapatkan pulangan semula sehingga RM10 * dalam bentuk e-wallet

Untuk maklumat lebih lanjut, lawati www.watsons.com.my/promo-ewallet untuk mendapatkan ganjaran korang sekarang.

Belanja dengan Watsons boleh menang kereta Nissan Almera? Wow!

Ganjaran RM10 tak cukup? Watsons ada hadiah lagi hebat untuk korang, sempena meraikan ulang tahun ke-10 ahli Watsons. Bermula 28 Julai hingga 28 September 2020 bila korang berbelanja sakan di Watsons, korang ada chance untuk bawa pulang kereta baru Nissan Almera!

Nak ikut serta peraduan ni senang je. Korang cuma perlu berbelanja minima RM100 dalam satu resit dan buat pembayaran menerusi aplikasi Touch ‘n Go eWallet serta jangan lupa untuk imbas QR kod dalam poster di bawah untuk hantar penyertaan korang. Untuk maklumat lanjut tentang peraduan ini, klik sini.

Jadi tunggu apa lagi? Jangan lepaskan peluang korang untuk berbelanja sakan dan nikmati pelbagai ganjaran hanya di Watsons!