berita

Gara-Gara Singki Terjatuh, Perut Anak Terburai & Peha Terbelah

July 7th, 2017 | by Shafika
Kini Trending

Mungkin kita rasa berada di rumah cukup selamat sehinggakan alpa untuk memantau keadaan anak kita atau keadaan sekeliling. Namun ingat, malang tidak berbau. Kita harus hati hati walaupun berada di rumah. Sentiasa peka apa yang berlaku.

Seperti perkongsian lelaki ini, memang terkejut admin baca perkongsian kali ini. Tak sangka singki di rumah boleh pecah sehingga anak jadi mangsa. Tengok gambar sinki pun dah seram, macam manalah keadaan adik ni..

Perut terburai

Sy Ridhwan mewakili abg sy Hazlisyam yg kini berada di Kl.. memohon kwn2 yg berada didalam group atau fb ini mndoakan anak beliau 2 org sihat dan sediakala..Amin..

As salam..pada pkul 1130 saya dapat panggilan dari isteri dalam keadaan nangis dan terketar2..dia ckp “abg balik cepat tengok anak,perut terburai, darah banyak keluar”..saya norhazliysham dari SKN MPRT pg nie buat tatademmot dan persiapn fitik untuk majlis raya pengkalan..selepas tu saya terus bergegas balik dan sempat bgtau kt kpl suhaimi mprt..ambulan jpam yang hantr ke hkl dan di bantu jiran2 blok d kuartes desa setia wira sebelah dengan transit kl..saya trus ke hkl dan tgu untuk operation..Yg sulung..wad kanak2 pediatrik .kk7 katil 15
Yg adik wad knak2 kk4..berpunca Singki dlm bilik air jatuh..dan masa itu mereka duk mndi..adam terbelah kt perut..awisy kt peha..duk wad merah..ambulan mai umh..Saya bru lpas temuduga n dn isi form semua..tgu nk doc pnggil operate…Syaafakallah semuga dipermudah segala kesulit ini…Amin…

Sedihnya tengok keadaan adik ni. Semoga cepat sembuh. Pada korang kat luar sana tolong hati hati.

Sumber : Ridhwan Wahid 

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×