berita

Infographic : Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up

July 4th, 2014 | by Ai
Kini Trending

020714-01

Orang kata, kalau nak ukur kejelitaan seorang wanita, tengok wajah dia ketika baru bangun tidur. Hah! Betul ke? Mitos je kot, manalah ada orang baru bangkit dari tidur terus cantik kan? Hehe.

Tapi, kalau korang perasan, selebriti wanita yang ada sekarang ni, semuanya cantik-cantik belaka. Make-up diorang wallawehhh, meletop-letop kau!

Korang pernah tak terfikir macam mana agaknya wajah diorang tanpa secalit bedak pun? Kali ini kami sediakan Top 10 Selebriti Wanita Tanpa Make-Up khas untuk korang! Macam mana, cantik ke idok?

020714-02

020714-03

020714-04