berita

Jual Nasi Lemak Naik Basikal – Lelaki Ini Kongsi Pengalaman Bertahan Hidup Bersama Isteri Di Australia

March 11th, 2016 | by Mastura
Kini Trending

Izzat Roslan

Kahwin muda ni seronok sebenarnya, kalau tak percaya boleh tanya dengan member-member korang yang dah kahwin awal tu. Tapi dalam gembira pasti akan ada duka dalam berumah tangga. Cuma pasangan perlu bersama-sama menempuh dugaan tersebut dengan tenang supaya perjalanan gerbang perkahwinan lancar.

Bila masuk je alam perkahwinan tanggungjawab pun semua menjadi dua kali ganda. Sama macam kawan kita yang seorang ni, kahwin muda lepas tu merantau pula ke luar negara untuk melangsaikan tanggungjawab sebagai pelajar. Yang paling best bila si suami kena jual nasi lemak sambil naik basikal. Ha apa kisahnya ni?

Segalanya bermula dari bawahScreen Shot 2016-03-10 at 3.37.59 PM

Screen Shot 2016-03-10 at 4.16.20 PM

Screen Shot 2016-03-10 at 3.38.17 PM

Dugaan waktu berkahwin kepada ketua keluargaScreen Shot 2016-03-10 at 3.38.29 PM

Screen Shot 2016-03-10 at 3.44.15 PM

Bersyukur dengan nikmat yang dikurniakan

Screen Shot 2016-03-10 at 3.44.27 PM

Screen Shot 2016-03-10 at 3.44.36 PM

Wow seronok kalau dapat isteri yang memahami ni, tidak terlalu mengejar nikmat dunia sebaliknya lebih banyak mengejar nikmat syurga. So boleh la pesan dekat bakal pasangan korang tu suruh contohi sikap yang lebih positif macam ni. Semoga si suami cepat sembuh dan isteri sentiasa kuat sepanjang berada di rantauan.

Sumber: Facebook

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×