berita

Kisah Datin Bela Anak Ikan, Suami Main Kayu Tiga Dan Awek Intai Burung Jiran..Gila Punya Mindblown!

November 3rd, 2016 | by Mastura
Isu & Kontroversi

screen-shot-2016-11-02-at-4-38-00-pm

Zaman sekarang ni bukan boleh percaya sangat dekat pasangan kita tu. Tak kira lelaki atau wanita, masing-masing seharusnya menjaga ‘batas’ supaya kepercayaan terhadap pasangan itu utuh sampai bila-bila.

Kitorang dapat tahu 3 kes terbesar yang masyarakat Malaysia hadapi sekarang antaranya kes ‘Anak Ikan’, kes ‘Kayu Tiga’ dan kes ‘Intai burung jiran’.

Haih! Jangan la macam ni mengkome, kesian..Ni antara kisah yang dihantar pada kitorang..

Dato’ Rakam Aksi Datin Dengan Anak Ikan

Kisah ni berjaya dirakam sendiri oleh seorang Dato’ ni. Nama tak boleh la nak mention dekat sini, tapi kitorang panggil dia Dato’ R la. Dato’ R ni dah hampir 6 tahun mendirikan rumah tangga bersama isterinya. Jadi sepanjang mereka berkahwin ni ada la juga gaduh-gaduh kecil tapi akhirnya Dato’ akan beralah. Sampai la satu hari ni, Dato’ R ni mula curiga dengan isteri dia. Sebab kebiasaannya, isteri dia ni hanya akan memakai pakaian tidur yang biasa. Memang jarang sekali mengenakan pakaian seksi pada lewat malam. Jadi Dato’ R mengambil inisiatif untuk merakamkan sendiri gelagat isterinya bila dia terpaksa pura-pura tidur. Perasaan Dato’ R makin tak tenteram sebab ramai diantara rakan-rakan kenalannya ramai yang bercerai disebabkan bekas-bekas isteri mereka ada membela ‘ANAK IKAN’. Disebabkan tak nak menanggung nasib yang sama, Dato’ R terpaksa menyiasat sendiri, kenapa isterinya berubah. Malam pertama Dato’ R merakam video dah buat dia menyirap sebab melihat isterinya keluar dari bilik dengan memakai pakaian seksi di tempat gelap di dalam rumah mereka. Tapi.. Korang tengok la video penuh Dato’ Rakam Aksi Datin Dengan Anak Ikan nanti dan nilaikan sendiri si Datin isteri kepada Dato’ R ni..

Isteri Kantoikan Suami Main Kayu Tiga

Kisah main kayu tiga ni juga dihantarkan oleh seseorang yang tak nak identitinya diketahui umum. Tapi korang tau tak apa beza curang dengan kayu tiga? kalau tahu nanti tolong komen sikit sebab kitorang pun confuse jugak ni. Si isteri ni syak yang suami dia buat ‘PROJEK’ waktu isteri dia lena. Ish! tak patut..tak patut..Durian mana yang tak jadi tempoyak woi kalau dah dibiarkan saje. Memang rezeki kau la kak dapat laki kaki ‘PROJEK’ ni. Nak dijadikan cerita, Kak G ni baru je berkahwin tak sampai 3 bulan. Mengidamkan sebuah perkahwinan yang ceria, akhirnya terpaksa berduka juga sebab dapat tahu suami dia kaki ‘PROJEK’. Gelagat suami Kak G dapat dihidu sebab dia memang seorang yang suka bangun tengah malam. Tapi isteri mana yang tak marah kalau nampak laki dia ‘main kayu tiga’. Nasib baik ada CCTV yang baru dibeli semata-mata nak rakam setiap gerak geri suami dia ni.. kami tengok pun macam tak percaya. Jom tengok lagi sekali bila Isteri Kantoikan Suami Main Kayu Tiga. Haaa

P/S: Tidak sesuai untuk kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah.

Gadis Skodeng Burung Jiran

Ha kalau anak ikan, kayu tiga memang biasa dengar kan? Tapi kalau intai burung jiran ni macam mana pulak? Jom kita dengar kisah ni, tuan badan yang share dengan kitorang untuk tujuan pengajaran..

Saya (Ayu bukan nama sebenar) memang seorang yang lasak dan selalu join aktiviti-aktiviti yang ekxtreme ni. Saya ada satu hobi yang pelik iaitu saya suka ‘mengintai’. Jangan pelik sebab memang ada golongan-golongan yang suka usha benda yang dia suka. Kalau macam saya sendiri, saya lebih suka intai burung jiran saya. Ramai yang tak percaya bila saya confess macam ni, dah tu diorang cakap saya ni psyko la, gila la, dan macam-macam lagi. Tapi saya tak kisah sebab saya tak kacau hidup dia, saya usha je. Ada satu hari ni saya kantoi dengan roomate saya, sebab rakam waktu saya sedang asyik mengintai burung jiran saya. Tapi korang jangan salah faham sebab.. Video tentang Gadis Skodeng Burung Jiran ni mungkin ada maksud lain disebaliknya.. Ha..

Kes-kes ni memang tengah hangat tapi…. Aduh malunya!!

screen-shot-2016-11-02-at-12-02-50-pm

( Klik pautan di bawah untuk video penuh )

Dato’ Rakam Aksi Datin Dengan Anak Ikan

Isteri Kantoikan Suami Main Kayu Tiga

Gadis Skodeng Burung Jiran

Ha! Ingatkan betul-betul tadi.. Sebab tu la jangan la cepat menghukum perkara yang belum pasti. Kalau boleh siasat dulu, lepas tu baru la kita tentukan apa hukuman yang sesuai.

Kalau korang antara mereka yang perwatakan suka judge-judge ni make sure jangan terlampau sebab nanti habis hubungan korang dengan insan yang tersayang. Tak kira hubungan dengan Maha Pencipta, keluarga, sahabat, saudara ataupun rakan sekerja.

Bak kata Go Shop jangan terlalu cepat membuat andaian, terokai barangan di luar jangkaan. Wah! Apa baranagn yang di luar jangkaan tu yer? Kalau nak tahu dengan lebih lanjut sila layari laman sesawang mereka di Go Shop.

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×