berita

Malas Nak Gerak Melaka Pekena Coconut Shake? Kat Wangsa Maju Pun Ada

February 10th, 2016 | by Mastura
MyResipi

BDC12

Panasnya Malaysia sekarang ni kan? Tapi tak baik kita mengeluh sebab panas pun Tuhan yang jadikan jadi bersyukurlah kita dengan nikmat di dunia ni.

Panas-panas juga tapi tekak ni kalau musim panas dapat benda-benda yang sejuk pun syiok ni. Apa je yang menarik selain Cendol dengan Ais Batu Campur (ABC)?

Minuman sejuk berkhasiat di musim panas.

BDC11

Perghh!!! tengok je dh rasa sejuk anak tekak ni. Rasanya mesti sedap ni kan? Korang rasa apa bila tengok gambar-gambar ni?

Dekat mana lokasinya?

Screen Shot 2016-02-10 at 4.09.35 PM

Bertempat di Pusat Bandar Wangsa Maju anda boleh rasa sendiri keenakkan coconut shake yang istimewa. Kalau susah sangat korang waze je Bukit Dinding Coconut.

Antara air lain yang ada selain shake, nyum nyum..

Bdc111

bdc5

Uish admin tak boleh nak tahan la dengan menu-menu BDC ni. Confirm try ni!!

Sumber: Facebook BDC#thecocohut

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×