berita

Mungkin Darjat Dia Lebih Tinggi – Kisah Lelaki Bertongkat Temui ‘Awang’ Ini Ajar Kita Bahawa…

February 15th, 2016 | by Mastura
Kini Trending

Murshid

Baik sungguh hati pemuda ini. Korang semua kena selalu ingat setiap kejadian di atas muka bumi ini pasti ada keistimewaan masing-masing. Meskipun anjing bukan haiwan yang boleh dipelihara oleh orang islam namun pasti ada sebabnya.

Jadi lain kali kalau korang ternampak anjing atau binatang lain macam monyet ke, pastikan korang tak bertindak buruk terhadap binatang-binatang ini sebab mereka juga ada sifat protective. Faham-fahamlah yer. Tapi apa pesan Murshid?

Setuju..!

Screen Shot 2016-02-15 at 11.34.54 AM Screen Shot 2016-02-15 at 11.35.08 AM Screen Shot 2016-02-15 at 11.35.22 AM

So kalau korang rasa takut ke atau tak selesa nak bagi makanan maka niat sudah memadai. Tapi ingat kadang-kadang tak semua anjing yang kita jumpa tu manja macam awang ni.

Jadi waspada sebelum terkena, bukan saja anjing malahan semua binatang la kat luar tu semua kalau emosi tak betul bahaya tau.

Aku bertongkat pun boleh sampai ke puncak.

Screen Shot 2016-02-15 at 10.56.43 AM

Siapa sangka walaupun bertongkat, mampu sampai ke puncak Broga. So semoga cepat sembuh Bro.

Sumber: Instagram Musrshid Maktar

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×