berita

Sanggup Geledah Pakaian Wanita Di Dobi Demi Kepuasan Sex. Gelinya!

July 11th, 2017 | by Shafika
Isu & Kontroversi

Kalau cakap pasal lelaki gila sex, mesti korang terbayang dia akan merogol atau memburu wanita. Sebenarnya korang silap sebabnya orang gila sex ni tak semestinya memburu wanita, tapi pelbagai prilaku yang menyumbang kepada sex.

Contohnya macam perkongsian kali ini. Memang seram betul lelaki macam ni. Bayangkan dia pergi hidu pakaian wanita tu.

Gila Taksub dengan pakaian wanita

Perempuan sila baca! harini aku tergerak hari nak basuh baju kat dobi. aku sampai je dobi pakcik baju merah tu dah ada duduk kat kerusi sambil baca surat khabar. masa tu aku tak syak apa apa sebabnya aku fikirkan dia basuh baju je ? masa aku basuh baju ada jugaklah 2 3 orang basuh baju sekali dengan aku. tapi aku duduk je kat mesin aku basuh tu, yang lain isi baju terus bla. selang sejam aku perasan pakcik tu buka 1 per 1 mesin pengering selongkar ape ntah. sekali aku perasaan dia cium bau pakaian dalam perempuan ? srsly ah pakcik ni gila taksub dngan pakaian dalam perempuan.

Aku tunggu dekat sejam walaupun baju aku dah siap awal. pakcik tu selongkar, cium bau pastu lipat simpan dalam satu beg. banyak dia ambik nak dekat 10 helai pakaian dlam perempuan ? aku tunggu sampai dia dah habis buat kerja lepastu aku blaaaa. nasib aku perasan 1 keluarg ni punya baju kat dobi. aku cerita dari awal sampai akhir. pastu aku tunjuk yang ada bukti rakaman video ? ada abang tu pergi sebb pakaian dalam bini dia kene ambik.

Geledah pakaian dalam

Lepastu memang betul dia ambik sbb dah check beg tu ada pakaian dalam bini dia ? gelabah beruk pakcik tu minta maaf. katanya dia nak ganti rugi. so, untuk kaum perempuan mahupun keluarga yang basuh baju didobi. sila tunggu sehingga habis selesai basuh. takut takut ada lelaki yang gila seks sanggup geledah orang punya ? take a note guys. terima kasih

Sumber : Nur Izzati 

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×