berita

Suami Aktif Berduet Di Smule, Isteri Curiga & Terjumpa Kemesraaan Yang Menyakitkan Hati. Tapi Sebenarnya…

March 9th, 2016 | by Mastura
Kini Trending

Smule

Teknologi dah canggih kan sekarang ni. kalau korang nak karoke pun dah boleh je dalam telefon. Yang lagi hebat nak duet dengan orang asing pun boleh juga tu. Tapi kena berhati-hati takut nnti salah orang pula yang kita ajak tu.

Kecoh di laman sosial baru-baru ini apabila dua wanita bertengkar gara-gara suami salah seorang daripada mereka telah berduet bersama menerusi aplikasi Smule, ala yang boleh invite sesiapa saja nak nyanyi sama dengan kita tu. Katanya salah faham, tapi…

Amboi cara menyapa tu agak kasar ye

Screen Shot 2016-03-09 at 3.09.12 PM

Rupanya isteri kepada friend dekat smule

Screen Shot 2016-03-09 at 3.09.25 PM

Kawan alam maya bukan kenal pun

Screen Shot 2016-03-09 at 3.09.36 PM

‘Please’…

Screen Shot 2016-03-09 at 3.09.57 PM

Ternyata salah faham sajo

Screen Shot 2016-03-09 at 3.10.05 PM

Nasib tak ada adegan tarik rambut

Screen Shot 2016-03-09 at 3.10.14 PM

Ha kan dah kena tapi sebenarnya tak perlu gaduh-gaduh pun sebab nak nyanyi je pun. So lepas ni korang kalau nak ajak berduet dalam apps tu kena lebih hati-hati. Takut nanti tiba-tiba ada yang menyerang sampai sumbang nyanyian korang.

Sumber: Twitter

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×