berita

Tak tahu Nak Lepak Mana Dgn BFF? Nah, Cuba Buat Aktiviti Sihat Di Sini!

February 26th, 2016 | by Mastura
Travelogue

Serama Camp

Menarik ni! semua jenis aktiviti ada dari atas langit sampai lah dalam air semua ada. Selalu nak buat aktiviti extreme dengan member-member tapi tempat terhad sangat.

Meh sini, kalau korang nak alami banyak aktiviti dalam pada masa yang sama nak mantapkan personaliti diri bersama member korang tu? Baca ni.

Atasi gayat korang hari ni.

Screen Shot 2016-02-26 at 10.36.11 AM

Wow! darah dah naik dekat kepala ni. Tapi jangan risau sebab semua aktiviti dekat sini sentiasa berada di bawah pengawasan oleh trainer yang sangat terlatih.

Screen Shot 2016-02-26 at 10.36.32 AM

Amboi, tengok je dah berdebar ni, kalau sendiri yang alami mesti rasa bebas di atas tu. Jangan lupa korang boleh cuba aktiviti ni.

Screen Shot 2016-02-26 at 10.36.43 AM

Sabar kalau tak boleh buat aktiviti dekat atas boleh je lepak main dekat atas tanah ni.

Screen Shot 2016-02-26 at 10.37.00 AM

Screen Shot 2016-02-26 at 10.59.32 AM

Screen Shot 2016-02-26 at 10.59.57 AM

Screen Shot 2016-02-26 at 10.37.09 AM

Screen Shot 2016-02-26 at 11.00.53 AM

Ha! banyak kan aktiviti yang disediakan daripada yang tradisional sampai la yang menggunakan sistem permotoran.

Yang suka main air, ehem!

Screen Shot 2016-02-26 at 10.36.02 AM

Screen Shot 2016-02-26 at 10.36.23 AM

Jadi jangan risau sebab korang boleh buat banyak aktiviti dengan member korang tau. Lokasi ni sangat sesuai yang nak bercamping dalam kumpulan yang besar.

Kalau cikgu-cikgu nak bawa anak murid pun boleh je pergi dekat sini sebab kawasan tempat tidur pun ada disediakan juga ada jurulatih yang terlatih akan sentiasa bersama korang sepanjang berada dekat Serama Camp & Event ni.

Sekali lagi lokasinya di Melaka je tau untuk merasai dan mengalami sendiri pengalaman melakukan aktiviti riadah yang santai dan best ni.

Sumber : Facebook Serama Camp & Events

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×