berita

[Video] Normah Damanhuri Jawab Isu Gosip Mengenai Anaknya..Netizen Kaki Buli, Baik Korang Siap!

May 30th, 2018 | by Mastura
Kini Trending

Pelakon Normah Damanhuri, siapa tak kenal kan? Tahun lepas meletop nama beliau dalam satu drama bersiri Misteri Wan Peah tu. Ha! bila nama Mak Normah dah jadi sebutan, ada la pihak yang kaki buli dalam laman sosial ni cuba masuk daun. Saja nak kasi hilang mood ja.

Haih! admin cukup pantang kalau netizen suka menjatuhkan hukum sebelum bertanya. Jadi kitorang dapatkan Mak Normah sendiri tentang komen beliau mengenai gosip anak-anaknya..jom tengok apa kata Mak Normah..

Mak mana yang suka kalau orang bercakap dan mendoakan yang buruk-buruk kat anak dia. Netizen ni pun satu, suka sangat membuli dalam sosial media. Tak elok tau, kalau esok kene dekat anak cucu kita sendiri macam mana.

So admin suka sangat dengan sikap Mak Normah yang sentiasa positif dalam menghadapi gosip-gosip macam ni. Betul la bak kata Mak Normah “Selembut Salam Kemaafan”, jahat macam mana pun orang buat kita sentiasa ucapkan salam kemaafan untuknya.

Ha! nak tengok Mak Normah dalam Drama Baru 2018 Patahnya Sebelah Sayap – Istimewa Ramadan Raya by NIVEA? Korang kene tonton di TV3 yang akan mula disiarkan setiap hari Selasa bermula 22 Mei 2018 jam 9.50 malam hingga 10 malam.

#Psst, terkadang perkataan ‘maaf’ itu sukar diungkapkan kerana sifat ego yang kian mampan, jadikan Raya kali ini lebih seribu satu kebahagiaan dengan menghulurkan Selembut Salam Kemaafan.

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×